Populært innlegg Jarmo Skrevet 7. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. februar 2012 Forbanna rasister Jepp, tråden stenges inntil videre.. Rasisme/diskriminering er forbud i henhold til Norsk lov, og noe som kan anmeldes til påtalemyndigheter fra vår side. Nettfora er for alle som følger etter regler og lover, vi vil bare fjerne ugress om nødvendig. Take it or leave it.. Admin. ps. samtlige poster med rasistisk innhold vil bli lagret for fremtiden, sammen med IP-adressen til postere. 18 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 I don`t even... Dette blir for dumt. 8 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Jeg støtter beslutningen på å fjerne rasisme og slikt, men jeg håper virkelig at "rasisme" slutter å være ulovlig. Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me. Endret 8. februar 2012 av Slimda 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Anvlaibar Skrevet 8. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2012 "Rasisme". Jeg synes folk kan slutte og ta seg nær av ting.1. 1. Butthurt 17 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Ja, tenker på "rasisme". Å kødde med stereotyper er jo kjempemoro, og negere/svartinger/mørkhudete/første-generasjons-nordmenn er også morsomme å tulle med. Endret 8. februar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Diskusjon følger norsk lov, hva er det dere ikke forstår? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg forstår ikke hvordan dette er rasisme. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Regnes f.eks dette som rasisme? Begge bildene gjør narr av stereotyper og rasisme etter min mening. Det samme med fler av de som har blitt postet tidligere. Endret 8. februar 2012 av Anulaibar 7 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Diskusjon følger norsk lov, hva er det dere ikke forstår? Følger Anders Behring Breiviks tidligere diskusjonsforumer den norske lov? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Du sammenligner en privatperson vs A-pressen, ett av norges største mediehus? Endret 8. februar 2012 av Blåbær Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Du sammenligner en privatperson vs A-pressen, ett av norges største mediehus? Nei, jeg mener de diskusjonsforumene som han pleide å henge i, f.eks.: document.no eller andre rasistiske nettsider. Lenke til kommentar
Populært innlegg Psykake Skrevet 8. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2012 17 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Du sammenligner en privatperson vs A-pressen, ett av norges største mediehus? Nei, jeg mener de diskusjonsforumene som han pleide å henge i, f.eks.: document.no eller andre rasistiske nettsider. Kom med eksempler på rasisme der. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Forbanna rasister Jepp, tråden stenges inntil videre.. Rasisme/diskriminering er forbud i henhold til Norsk lov, og noe som kan anmeldes til påtalemyndigheter fra vår side. Nettfora er for alle som følger etter regler og lover, vi vil bare fjerne ugress om nødvendig. Take it or leave it.. Admin. ps. samtlige poster med rasistisk innhold vil bli lagret for fremtiden, sammen med IP-adressen til postere. 5 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4182006.ece#.TzKII1xOj4s "Nettstedet er beskrevet som islamkritisk, høyreradikalt, verdikonservativt og innvandringsfiendtlig" - wikipedia Finnes mange artikler om hvorfor islam er en negativ religion. Også kan du til og med lese de rasistiske kommentarene på kommentarfeltet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Islamkritisk, høyreradikalt, verdikonservativt og innvandringsfiendtlig klassifiseres ikke som rasisme, men kommentarene kan det. At noen er kritisk til Islam eller andre religioner er helt legitimt og på sin plass. 3 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Diskusjon følger norsk lov, hva er det dere ikke forstår? Følger Anders Behring Breiviks tidligere diskusjonsforumer den norske lov? Hva andre forum gjør er ikke noe diskusjon.no trenger å bry seg om. 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det er rart at det ofte er de som ikke blir utsatt for rasisme som tror de vet hva rasisme er. Jo mer vi roper rasisme for alt mulig rart, jo mer forsvinner grunnlaget for hva som virkelig er rasisme. Not racism: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Rasisme er troen på at din menneskerase er bedre enn noen andres menneskerase. Noe som blir litt for dumt. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå