slacky Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Kommentartråd til Rafiki - Prog. for å enkelt lage makroer Rafiki finner du på GitHub: https://github.com/WarPie/Rafiki Endret 9. mai 2013 av warpie Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Dersom du skal ha tilfeldighet i tidsrommet mellom museklikk, har du vurdert å normalfordele klikkene? Virker mer menneskeaktig enn det tilfeldige klikk gjør. def Click(x, y): win32api.mouse_event(win32con.MOUSEEVENTF_LEFTDOWN,x,y,0,0) time.sleep(random.gauss(0.101, .017)) win32api.mouse_event(win32con.MOUSEEVENTF_LEFTUP,x,y,0,0) Endret 12. februar 2012 av Yumekui Lenke til kommentar
slacky Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Jeg testet å bruke kodesnutten du viser til, random.gauss(0.101, .017), etter langt å lenge så oppdateg jeg hvor ukontrollerbar den var, har man virkelig uflax så topper den på 1 sekund, evt går i minus.. Kan jo lett unngås, men du skulle da ha nevt det, satt å diklet, forstod ikke hva som skjedde til å begynne med :-b Det som går tregest er GUIen (editoren), men jeg stjeler av og til funskjoner fra Editra for å få litt fart på ting =) Endret 9. juli 2013 av warpie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå