Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd: Liverpool - Tottenham Hotspur (06/02/12)

Snurreleif

30 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

• Liverpool
    • Ingen, det blir uavgjort
    • Tottenham Hotspur

Anbefalte innlegg

180px-Liverpool_FC.svg.png675.png

Tidspunkt: 21:00

Kanal:TV2 Premier League 1 HD

Hoved-dommer: Michael Oliver

Liverpool oppstilling

Reina

Johnson - Kelly - Agger - Skrtel

Spearing - Kuyt - Gerrard - Adam - Bellamy.

Carroll

Benk

Doni, Suarez, Henderson, Coates, Downing, Carragher, Aurelio.

Tottenham oppstilling

Friedel

Walker - King - Dawson - Ekotto

Livermore - Kranjcar - Bale - Parker - Modric

Adebayor

Benk

Cudicini, Bongani, Nelsen, Rose, Luongo, Lancaster, Saha.

Trivia

- Tottenham har vunnet i 4 av de 5 siste kampene mot Liverpool, hvor kun en av de var på Anfield.

- Liverpool har så langt i sesongen hatt 11 uavgjort-kamper på Anfield, men de er fortsatt ubeseiret på eget gress.

- 31% av målene Tottenham har sluppet inn denne sesongen har kommet i tidsrommet 60-70 minutter.

- Liverpool sine skudd utenfor 16-meteren har en treff-prosent (treff på mål) på 37%, Tottenham er de mest treffsikre i ligaen fra samme distanse, med sine 53%.

- Gjennomsnittlig har Liverpool hatt 56% ballinnehav i sine kamper så langt i år.

Endret av Snurreleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Carroll må starte for oss. Idiotisk å benke han akkurat når han har begynt å levere. Suarez går rett inn i laget, og det samme gjør Gerrard. Kelly foran Johnson for min del. Enkelt og greit fordi jeg tror Kelly vil bedre kunne håndtere Bale. Ikke så mye slurv defensivt som Glenny kan varte opp med.

Reina

Kelly - Skrtel - Agger - Enrique

Gerrard - Spearing

Kuyt - Suarez - Bellamy

Carroll

Noe sånt. Hører det er mange som sier at Bellamy ikke klarer for mange starter på rad osv. Håper noen kan forklare den litt for meg. Mannen er jo spinnvill når han faktisk får starte, og jeg har enda ikke sett han skikkelig sliten i en kamp i år, tiltross for at han legger i gang på flere 100% spurter i hver kamp. Hvis det ligger noe i det at knærne hans ikke er helt bra, så er jeg imponert over hvordan han takler det.

Kan ha Downing inn for Kuyt (bare på venstre), men synes Dirkern har fortjent en start etter å endelig begynt å score igjen. Jævlig viktig å vinne denne, og dessverre er det akkurat da Liverpool ofte feiler. Tipper 1-1, Bale og Gerrard.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liverpool - Spurs har tradisjonelt vært en underholdende kamp og de siste åra har resultatet som regel gått riktig vei også men å spille mot Liverpool borte med en revansjesugen Suarez og en Gerrard som begynner å komme i form igjen er ikke noe jeg ser frem imot. Er litt urolig for denne kampen og er fornøyde med uavgjort før kampen spilles. Når det er sagt så har Liverpool virkelig ikke imponert i år og måten vi har spilt på tilsier at vi burde slå de glatt.

Tipper 1-1

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Med seier mot Spurs og United seier på brua, så er vi for alvor med i kampen om 4.plassen. Med momentumet vi er inne i er vi kanskje også favoritter.

Med Pool og Utd seier ser "4.plass-tabellen" slik ut:

42 - Chelsea

41 - Liverpool

40 - Arsenal

40 - Newcastle

Sier ikke at det blir lett å vinne denne "gruppa" når det er så likt og vi er oppe mot Chelsea og Arsenal. Men jeg føler det ihvertfall er bra med håp. Legger til at vi også har både Chelsea og Arsenal igjen hjemme, noe som kan bety 3+ poeng internt mot de to lagene.

Hvis vi ender sesongen med 4.plass og Ligacup triumf, er i hvertfall jeg strålende fornøynd.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...