N1ko Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Kommentarer/tips/diskusjon om prosjektet taes her! Kom gjerne med tips osv. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Tips til modifisering av front: http://www.overclock.net/t/1120835/fractial-core-3000-front-panel-mod Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Takk, det så utrolig bra ut! Skal prøve å få fikset noe lignende! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Så lenge vanntanken er før pumpa så har rekkefølge på loopen ikke noe å si. Bare legg slangen der det ser penest ut, og gir best luftflyt i kabinettet. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Fornøyd med kabinettet? Skal bygge ny pc og blir et lite kabinett, vurderer dette litt men mest lyst på silverstone tj08-e. Fornøyd med kabinettet? Skal bygge ny pc og blir et lite kabinett, vurderer dette litt men mest lyst på silverstone tj08-e. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Fornøyd med kabinettet? Skal bygge ny pc og blir et lite kabinett, vurderer dette litt men mest lyst på silverstone tj08-e. Er veldig fornødy! Kjøpte kabinettet med vannkjøling i bakhodet. Hadde jeg ikke hatt planer om det hadde jeg nok kjøpt Fractal Design Core 1000, eller om planen var å få en så liten pc som mulig hadde jeg kjøpt Ace Ecco250. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Fornøyd med kabinettet? Skal bygge ny pc og blir et lite kabinett, vurderer dette litt men mest lyst på silverstone tj08-e. Er veldig fornødy! Kjøpte kabinettet med vannkjøling i bakhodet. Hadde jeg ikke hatt planer om det hadde jeg nok kjøpt Fractal Design Core 1000, eller om planen var å få en så liten pc som mulig hadde jeg kjøpt Ace Ecco250. Hm tror jeg er nødt til å gå for tje08-e pga det har plass til de lengste skjermkortene, uten å ofre harddiskplass. Så er det veldig kjølig også Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ble stilig. Tror paracord må prøves en gang, virker jo utrolig enkelt og pent. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hm tror jeg er nødt til å gå for tje08-e pga det har plass til de lengste skjermkortene, uten å ofre harddiskplass. Så er det veldig kjølig også Blir litt off-topic, men har du kjøpt tje08 enda, hvis så, lyst til å dele litt erfaringer på pm eller i en annen tråd? OnTopic: N1ko, du har BTW ikke noe imot at jeg lånte tråden din litt, selv om det ser veldig bra ut.. Men er jo såklart vanskelig å si noe mer før jeg får sett det IRL Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hm tror jeg er nødt til å gå for tje08-e pga det har plass til de lengste skjermkortene, uten å ofre harddiskplass. Så er det veldig kjølig også Blir litt off-topic, men har du kjøpt tje08 enda, hvis så, lyst til å dele litt erfaringer på pm eller i en annen tråd? OnTopic: N1ko, du har BTW ikke noe imot at jeg lånte tråden din litt, selv om det ser veldig bra ut.. Men er jo såklart vanskelig å si noe mer før jeg får sett det IRL Har desverre ikke gjort det enda. Ta en titt på denne tråden, masse bra erfaringer og bilder av setup til folk. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Takk takk, vurderer det kabinettet sterkt selv. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Har valgt å droppe denne workloggen, og heller fortsette med den jeg har på Overclock.net. Om du er interessert i å følge byggeprosessen så får du heller ta en titt der. Link: [Project] Piranha: Watercooled ARC Mini Case mod - Sleeving/window/watercooling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå