weebl Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 vista..... server......? makes no sense to me....... skal følge med uansett da! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Ho ho. I luvs Vista gui. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hva skal du bruke serveren til siden du vil ha Vista sitt gui? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Maskinen skal brukes til kombinert stuepc og server. Tenkte å hoste en enkel nettside der jeg kan streame musikkbiblioteket mitt, samt logge meg på ftp. Ftp har jeg allerede fått til å fungere skikkelig, så det gjenstår ikke veldig mye. Maskinen er satt opp med Vista og et relativt kraftig grafikkort, og en update kommer snart. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Prosjektet er fullført men står i en krok og samler støv. Harddiskene mine skaper resonans i kabinettet (=bråk) og XBOX-en jeg mekker er vesentlig kraftigere/bedre :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå