Dataidiot Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg ønsker ansvarlig redaktørs kommentar på at det minste forsøk på kritikk av diskusjon.no blir sensurert bort, slik vi er blitt vitne til bl a her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1411976 Dette var altså et spørsmål til ansvarlig redaktør, og ingen andre bes verken sensurere innlegget eller slette det. Jeg ønsker å høre ansvarlig redaktørs egen mening om dette, ingen andres. Takk! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Da ansvarlig redaktør (eller innholdsansvarlig) ikke kjenner til denne saken, ihvertfall ikke uten å spørre meg først, velger jeg å svare. Innlegget ditt ble fjernet av følgende grunner: Det var ikke relatert til trådens emne (offtopic, retningslinjenes punkt 1). En bruker svarte på innlegget, noe som startet en diskusjon som var i strid med samme punkt som over, og som ville forårsaket støy hadde den fått fortsette. Jeg postet informasjon om hvordan man kan kommentere moderering eller generell kritikk (via PM eller her), så det var ikke noe forsøk på sensur. Endret 28. januar 2012 av Runar Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg ønsker ikke svar fra andre enn ansvarlig redaktør, vennligst forhold Dem til det. Det er en krystallklar beskjed jeg gir i åpningsinnlegget. En kopi av denne tråden vil bli lagret lokalt på min PC og oversendt Datatilsynet til uttalelse. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hepp! Henviser til denne tråden og det samme gjelder også her.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1412432 De postene du henviser til, er nå kontrollert av to Admin og fjerning av de postene var riktig, i henhold til våre krav til retningslinjer. Mvh Admin Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Sist jeg sjekket var det ikke Datatilsynet som håndhevet mediefridomslova... (og etter mitt juridiske skjønn er det ikke et deltakelseskrav for ansvarlig redaktør i mediet han er ansvarlig for - se lovens § 4 for hans rettigheter og plikter). Endret 28. januar 2012 av krikkert 4 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg ønsker ikke svar fra andre enn ansvarlig redaktør, vennligst forhold Dem til det. Det er en krystallklar beskjed jeg gir i åpningsinnlegget. Hei! Nå må jeg skuffe deg med at man ikke kan diktere hvem som skal svare deg i en sak, men jeg skal nå ta og tipse ansvarlig redaktør som får vurdere om han har noe å tilføye. Jeg håper du overlever at undertegnede, som er delegert å lede den daglige driften av forumet gir deg svar på det du lurer på: Generelt sett kan jeg si deg at tilbakemelding på moderering fjernes fra tråder hvor slikt ikke er tema på lik linje med alt annet som anses som off-topic. Dette fordi vi anser det som uønsket å kapre en tråd og spore den av. Tilbakemeldinger har vi et eget forum for, slik at vi lettere får øye på den kritikk som måtte komme. Her har brukerne muligheten til å komme med ros og ris, noe vi aldri har nektet dem. Håper det oppklarte det du måtte lure på Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Nei, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå