Gå til innhold

Ett spørsmål til ansvarlig redaktør

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker ansvarlig redaktørs kommentar på at det minste forsøk på kritikk av diskusjon.no blir sensurert bort, slik vi er blitt vitne til bl a her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1411976

Dette var altså et spørsmål til ansvarlig redaktør, og ingen andre bes verken sensurere innlegget eller slette det.

Jeg ønsker å høre ansvarlig redaktørs egen mening om dette, ingen andres.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ansvarlig redaktør (eller innholdsansvarlig) ikke kjenner til denne saken, ihvertfall ikke uten å spørre meg først, velger jeg å svare.

Innlegget ditt ble fjernet av følgende grunner:

1. Det var ikke relatert til trådens emne (offtopic, retningslinjenes punkt 1).
  2. En bruker svarte på innlegget, noe som startet en diskusjon som var i strid med samme punkt som over, og som ville forårsaket støy hadde den fått fortsette.

Jeg postet informasjon om hvordan man kan kommentere moderering eller generell kritikk (via PM eller her), så det var ikke noe forsøk på sensur.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke svar fra andre enn ansvarlig redaktør, vennligst forhold Dem til det. Det er en krystallklar beskjed jeg gir i åpningsinnlegget.

En kopi av denne tråden vil bli lagret lokalt på min PC og oversendt Datatilsynet til uttalelse.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket var det ikke Datatilsynet som håndhevet mediefridomslova... (og etter mitt juridiske skjønn er det ikke et deltakelseskrav for ansvarlig redaktør i mediet han er ansvarlig for - se lovens § 4 for hans rettigheter og plikter).

Endret av krikkert
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke svar fra andre enn ansvarlig redaktør, vennligst forhold Dem til det. Det er en krystallklar beskjed jeg gir i åpningsinnlegget.

Hei!

Nå må jeg skuffe deg med at man ikke kan diktere hvem som skal svare deg i en sak, men jeg skal nå ta og tipse ansvarlig redaktør som får vurdere om han har noe å tilføye.

Jeg håper du overlever at undertegnede, som er delegert å lede den daglige driften av forumet gir deg svar på det du lurer på:

Generelt sett kan jeg si deg at tilbakemelding på moderering fjernes fra tråder hvor slikt ikke er tema på lik linje med alt annet som anses som off-topic. Dette fordi vi anser det som uønsket å kapre en tråd og spore den av.

Tilbakemeldinger har vi et eget forum for, slik at vi lettere får øye på den kritikk som måtte komme. Her har brukerne muligheten til å komme med ros og ris, noe vi aldri har nektet dem.

Håper det oppklarte det du måtte lure på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...