KingTigris Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Hei. Har ein ca fira år gamal sjølvbygd pc som pluttseleg begynte å tulla seg. Starta i går då eg satt og spelte eit spel, medan eg hadde youtube på i bakgrunnen. Plutseleg så fekk skjermen masse rare fargar og striper (minnet meg om startskjermen til amiga spel). I tilleg så fekk tilsynelatande ingen respons frå mus og tastatur (prøvde å reboote via tastauret). Når eg starta maskina att var allt fint, til eg prøvde å spela av ein video i VLC, noko som førte til same problemet. På den andre rebooten, synte skjermen berre tull ved oppsatart (tall, bokstavar, teikn, fargar osb...). Eg har ikkje noko integrert skjermkort på hovudkortet eller tilgang på reserve skjermkort, så får ikkje testa det på den måten med det første. Er det skjermkortet som har tatt kvelden, eller kan det vera noko anna som er problemet? Gigabyte X48-DS5 Intel E8400 GeForce 8800GTS Lenke til kommentar
nepsed Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Prøv å oppdatere drivere... Sykt kjedelig når sånt skjer ;( Lenke til kommentar
KingTigris Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Oppdaterte driver sist i desember. Men er ein litt vanskeleg ting å gjera når eg ikkje kan sjå noko som helst på skjermen. Trur ikkje eg klarer å lasta ned ny driver i blinde Men du meiner det kan vera eit software problem? Berre for klarhets skuld: Skjermen er funky heile tida. I bios, oppstart og allt anna. Oppdatering: Har no reinstalert driver (kom på kvar eg hadde dei liggandes), ingen endring... Endret 23. januar 2012 av KingTigris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå