tingo Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er det noen som har erfaringer med Iwill ecotab C91, som egentlig er et Zenithink C91? Prisen ser grei ut, men får man valuta for pengene? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Har selv et sånn nettbrett, faktisk mitt første nettbrett. Funker fett til å surfe på og kjøre ulike applikasjoner. Har full tilgang til Android Market sånn at en kan installere applikasjoner derifra. Kanskje litt treigt av og til, men responderer bra på berøring og når man roterer brettet. Savner også et kamera på baksiden og GPS, men har egentlig ikke bruk for det. Man må jo ta i betraktning at nettbrett generelt ikke er noen fullblods superdupermegaraske pc'er. Produsenten er flink til å legge ut oppdateringer for Android, nå er de snart ute med Android 4.0 for nettbrettet også (nettbrettet leveres med 2.3.4 og med muligheten for å installere 4.0 beta hvis du laster det ned, endelig versjon er angivelig rett rundt hjørnet). Alt i alt er jeg fornøyd med nettbrettet, føler at jeg har fått mye for pengene. Mitt behov er å ha tilgang på nettet når jeg ikke sitter på dataen. Grei kundeservice også, de svarer raskt hvis det er noe jeg lurer på. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Takker. Er brettet ellers i henhold til spesifikasjonene? (eks: innebygd trådløst 11b/g/n) Hvor lenge varer batteriet i praksis før du må lade det? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det følger de spesifikasjoner som er oppført på hjemmesidene ja. Batteritiden avhenger selvsagt av hva du bruker det til, akkurat som en mobiltelefon. Det går mer batteri hvis en ser på film en om en surfer på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå