Gå til innhold

Canon EOS 7D kamerahus 7990 fra elkjøp og lefdal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vel kunne sies å være en virkelig god pris! :)

EDIT: Så var det valgets kval. Oppdatere 50D og bli strålende fornøyd med 7D, eller håpe at 7D MKII (når det enn blir annonsert) har noe jeg virkelig trenger. Ikke minst så kommer nytt hus til å ligge på opp i mot 20 lapper, det har jeg ingen tvil om.

Ikke enkelt...

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

eller håpe at 7D MKII (når det enn blir annonsert) har noe jeg virkelig trenger.

Ikke enkelt...

Type butikk som selger og at det er et såpass avansert kamera er ikke normalt, sannsynligvis har de kjøpt en større parti kameraer "Dixon" og selger det ut til sine butikkkjeder, så vi kan regne med at et tilsvarende tilbud vil bli utlyst fra Lefdal i løpe av et par uker.

Siden de har fått kjøpt dette spesifikke kamerat relativt billig fra Canon antyder det at kanskje 7D mkII eller et tilsvarende er rundt hjørnet.

Jeg tror en nytt 7D mkII ikke vil ha de største oppgraderingene, kanskje litt bedre sensor-algoritmer, litt bedre video-muligheter, og andre småtteri, mye er avhengig av hva 5D mkIII eventuell vil ha av spesifikasjoner, de to kameraene vil nok ikke være tilsvarende på spesifikasjoner selv om de har forskjellige sensorstørrelse.

Bare spekulasjoner :)

Lenke til kommentar

EDIT: Så var det valgets kval. Oppdatere 50D og bli strålende fornøyd med 7D, eller håpe at 7D MKII (når det enn blir annonsert) har noe jeg virkelig trenger. Ikke minst så kommer nytt hus til å ligge på opp i mot 20 lapper, det har jeg ingen tvil om.

Kjøp 7D - Det tar enda en stund før 7DMkII kommer*, og det er nok først på 7DMkIII eller MkIV at forbedringene er store nok til at det er en vits i å oppgradere.

*) Jo før den kommer, jo mindre er forbedringene ;)

Lenke til kommentar

Det ble kjøp for min del, var egentlig aldri i tvil. Gleder meg til å endelig kunne presse ISO litt høyere, og film blir kjekt det også.

Har lenge spekulert i hva et evt 7D MKII skulle tilby som jeg har faktisk bruk for, og listen er ikke stor. Så det ble et billig 7D, og kommer vel neppe til å angre på det. Skulle det komme noe under Photokina så får det bare så være.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stygt redd for at det er tomt, men at det ikke er oppdatert. Håper det ikke fører til mange skuffede kunder.

Normalt så pleier kjedene og fremskaffe varen sålenge du har fått gjennomført handelen selv om tilbudsvaren i realiteten er utsolgt, har fått gjort det et par ganger på Elkjøp-butikk ihvertfall.

Lenke til kommentar

Skulle bare gjøre andre oppmerksomme på denne fantastiske prisen på et 7D kamerahus som gjelder i dag :)

http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/systemkamera/EOS7DBODY/canon-eos-7d-kamerahus

Med tanke på at 7D er over 2 år gammelt, er det egentlig mer fantastisk at prisen har holdt seg så og si konstant, selv om det har vært på tilbud til 9.000,- hos bl.a. Stavanger Foto for over 1 år siden. Jeg liker egentlig ikke å kjøpe kamera (eller andre produkter) mot slutten av dets salgsperiode. Det er litt for irriterende når erstattende produkt blir annonsert. :)

Lenke til kommentar

Skulle bare gjøre andre oppmerksomme på denne fantastiske prisen på et 7D kamerahus som gjelder i dag :)

http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/systemkamera/EOS7DBODY/canon-eos-7d-kamerahus

Med tanke på at 7D er over 2 år gammelt, er det egentlig mer fantastisk at prisen har holdt seg så og si konstant, selv om det har vært på tilbud til 9.000,- hos bl.a. Stavanger Foto for over 1 år siden. Jeg liker egentlig ikke å kjøpe kamera (eller andre produkter) mot slutten av dets salgsperiode. Det er litt for irriterende når erstattende produkt blir annonsert. :)

Noen produkter går bare ikke ned i pris. Dette er jo ikke noe nytt i dette markedet. Se bare på apple sine produkter f.eks, så ser du den verste av de alle på dette punktet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...