volvo240turbo Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 ja, som du ser i tittelen, så trenger jeg råd til hvordan jeg kan hente ut kontaktene mine fra telefonen og ev.t inn på pc. mobilen er det liv i, men skjermen er totalt knust og responderer ikke med fingeren. Hvordan kan jeg hente det ut ved hjelp av at mobilen står i "diskstajon" ? i really got it going.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Har du sjekket gmail-kontoen din? Numrene du lagrer på telefonen lagres automatisk som kontakter på gmailen som du lagde når du startet telefonen for første gang Så, logg på gmailen din og sjekk kontakter der. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Eller gjør som meg da min skjerm ble knust på min HTC Diamond 2, kjøpe en billig ny telefon og fikk tak i de da Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Har du sjekket gmail-kontoen din? Numrene du lagrer på telefonen lagres automatisk som kontakter på gmailen som du lagde når du startet telefonen for første gang Så, logg på gmailen din og sjekk kontakter der. det var ingen contacter der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå