Han Derre Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Hei! Det er 8 år siden jeg bygget pc sist og med Skyrim kom ønsket og behovet på ny. Nåværende maskin duger rett og slett ikke lengre. Etter å ha lest tester i hue og r... landet jeg på dette kabinettet ikke annet enn fordi Komplett hadde dette på tilbud i midten av desember og jeg sparte en storhøvding i forhold til full pris. En påvirkende faktor er egne erfaringer med kvaliteten til CoolerMaster fra tidligere prosjekter! Et gjennomgående tema i alle tester av HAF 932/932 Advanced er mangelen på støvfilter og det er i hovedsak den problemstillingen jeg akter å gjøre noe med i denne arbeidsloggen. Kommentarer, forslag, ris og ros mottas med takk! HER er forøvrig lenken til loggen! Endret 12. januar 2012 av Han Derre Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Jeg beklager simultanposting, det gikk litt fort unna i svingene. Jeg ber en moderator slette denne og de påfølgende postene mine! Endret 12. januar 2012 av Han Derre Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Endret 12. januar 2012 av Han Derre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå