Gå til innhold

[Løst] Nextgentel til Telenor bytting!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Normalt beholder du epostadressen inn ved å beholde epostinnstillingene. Ut må du bruke den nye operatøren sine innstillinger. Er ihvertfall slik jeg gjøre det. Bytt ut outgoing epost server med smtp.online.no isteden for mail.broadpark.no som du sannsynligvis bruker idag.

Lenke til kommentar

Normalt beholder du epostadressen inn ved å beholde epostinnstillingene. Ut må du bruke den nye operatøren sine innstillinger. Er ihvertfall slik jeg gjøre det. Bytt ut outgoing epost server med smtp.online.no isteden for mail.broadpark.no som du sannsynligvis bruker idag.

Vil ikke kontoen bli avsluttet når man ikke betaler måned abonnement?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Normalt ikke, men det varierer fra selskap til selskap. Har beholdt min epostadresse gjennom flere bytter, og bruker også den samme når jeg nå byttet til altibox.

Lenke til kommentar

Normalt ikke, men det varierer fra selskap til selskap. Har beholdt min epostadresse gjennom flere bytter, og bruker også den samme når jeg nå byttet til altibox.

har nettop snakket med nextgentel og de sier at e-mailen vil bli deaktivert!hvis jeg skifter

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Kjipe altså! Vel, da mister du epostadressen din. Du kan jo se om de faktisk gjør det. Noen sier de gjøre det men så gjør de det ikke alikevel før langt eterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...