Gå til innhold

Battlefield 3: Musknapp slutter å fungere i deployment meny, en undersøkelse.

Skjermkort og driver ?  

10 stemmer

1. 1. Du har opplevd problemet som beskrevet, hvilket skjermkort og driver bruker du ?

• GTX560Ti
    • Annet NVIDIA skjermkort
    • AMD/ATI skjermkort
    • Nyeste beta driver
    • Eldre beta driver
      0
    • Siste release driver.
    • Ukjent driver (husker ikke)
      0

Anbefalte innlegg

Det eneste "store" problemet med jeg har med Battlefield 3 om dagen er at ca. hver andre/tredje runde jeg spiller så slutter musa å fungere skikkelig i "deploy" menyen. Jeg kan velge spawnpunkt med pil-opp/ned og jeg kan spawne med "enter", men ellers er jeg stuck med klasse og loadout som jeg har.

En kamerat av meg sa at feilen dukket opp hos ham først etter at han tok ibruk nvidia-beta driverne. Så jeg er nysgjerrig på om andre med samme feil også har samme oppsett.

Endret av Topguy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste "store" problemet med jeg har med Battlefield 3 om dagen er at ca. hver andre/tredje runde jeg spiller så slutter musa å fungere skikkelig i "deploy" menyen. Jeg kan velge spawnpunkt med pil-opp/ned og jeg kan spawne med "enter", men ellers er jeg stuck med klasse og loadout som jeg har.

En kamerat av meg sa at feilen dukket opp hos ham først etter at han tok ibruk nvidia-beta driverne. Så jeg er nysgjerrig på om andre med samme feil også har samme oppsett.

Dette omgås vel greit med "enter"...

Jeg har problemer med at tastaturet slutter å virke.. kan være at det er fordi det er gammelt (8år)/trådløst.

Lenke til kommentar

Dette omgås vel greit med "enter"...

Jeg har problemer med at tastaturet slutter å virke.. kan være at det er fordi det er gammelt (8år)/trådløst.

At jeg kan spawne med "enter" vet jeg, men å ikke kunne skifte klasse er det store problemet. Jeg er av den typen som ikke gidder å bli rapet av tanks/fly/heli/snipere/mortars uten å ta igjen derfor spiller jeg alle klasser og er avhengig av å kunne skifte klasse/våpen når det trengs.

Lenke til kommentar

prøv å trykke TAB når du opplever musa ikke funker, tror heller det er "score" menyen som henger seg opp uten at den er synlig, ihvertfall min erfaring. Dette gjelder primært hvis knappene ikke funker. Funker ikke musa i det hele tatt er vel forklaringen en annen.

Endret av intox_neb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...