Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Dato: 03. Januar Tid: 21.00 Dommer: ?? Story City er fremdeles på 1.plass, men viser svakhetstegn. Liverpool på sin side har gjort sitt mot de store lagene, mens slitt med mot de ''minste''. Same old same old. Sist ble det 1-1, en kamp liverpool var det bedre laget, og city må takke Hart for at de fikk med seg et poeng fra Anfield. Liverpool har flere sterke borteseiere denne sesongen, mot bl.a Arsenal, Everton og 2x Chelsea. Liverpool Gerrard is motherfuckings back! Dog muligens ikke fra start. Vi får se. Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Henderson - Spearing Downing - Adam - Bellamy Suarez Man to watch City Jævla kjøpelag. Et lag som kunne stilt med to lag å likevell holdt seg. Gidder knapt å tippe laget, siden Mancini har innført ruleringsmetoden. Hvem pokker vet hvem som starter? Mulig lag blir derfor Hart Richards-Kompany-Lescott-Clichy ??-Yaya-??-?? ??-?? Man to watch PS: Tror Liverpool vinner. Endret 2. januar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hehe se her ja, flott førstepost Daniel Jeg tror også liverpool vinner denne, er en fryd å se kapein fantastic back in action! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Trodde suarez var ute? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Trodde suarez var ute? Sånn jeg har forstått det må Suarez/Liverpool bestemme om de skal anke når før denne kampen. Anker han er han klar. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Trodde suarez var ute? Hvorfor skal han være det? Nå har han jo nettopp sonet 1match ban for fingen mot fulham. Så trer vell ikke 8match ban'en inn før ankefristen går ut? Og om man anker så drar det enda lenger ut.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Great! Vinner vi denne får jeg troa på topp 4. Helt til vi snubler igjen mot en bunnlag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Great! Vinner vi denne får jeg troa på topp 4. Helt til vi snubler igjen mot en bunnlag. Får passe på så dere ikke snubler i egne ben. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Trodde suarez var ute? Hvorfor skal han være det? Nå har han jo nettopp sonet 1match ban for fingen mot fulham. Så trer vell ikke 8match ban'en inn før ankefristen går ut? Og om man anker så drar det enda lenger ut.. Flaut om Liverpool anker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hvorfor? 8 kamper er vell mye. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Silva og Aguero var benket i forrige runde, så tipper de starter. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Kjempe fin tråd! Ellers tenker jeg meg at kampen blir beinhard for Liverpool. Om vi spiller slik vi spillte mot City i fjor (og om Bellamy spiller slik han spillte mot Newcastle) vil vi nokk ta med oss poeng. Hadde også vært spennende om Gerrard kunne starte i 11'eren til Daglish. Blir spennende og se Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Det som jeg tror kan bli avgjørende for denne kampen er at vi mangler Lucas Men hvem vet. Håper på 2-0 til liverpool, men tror på 0-0 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hvorfor? 8 kamper er vell mye. Ikke for rasister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Fniz. ------------------------- Syns egentlig Liverpool kan gi beng i å anke, å bare ta straffen som den kommer. Gjerne start den så fort som mulig, men start gjerne med Suarez i akkurat denne kampen. Suarez kan trengs mot City. Endret 2. januar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hvorfor? 8 kamper er vell mye. Ikke for rasister Så hvilken straff håper du Terry får? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Blir han dømt? Så fortjener han samme straff. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Var det ikke vitner i den saken der da? Da regner jeg med at det skulle være nok til å få han dømt. Videobevis var det vel også. Noe det ikke var i Suarez saken. Nå skal det sies at jeg tror hverken Terry eller Suarez er rasister. Kun to spillere som har sagt noe de ikke burde i kampens hete. Forskjell på å være rasist og si noe rasistisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Helt enig i det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hakke peiling om dette stemmer men: "Ian Ladyman (Northern Football Correspondent of the Daily Mail) balotelli injured. ankle. doubt for liverpool game." Ikke at det hjelper betraktelig heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 For en vond oppvekst han Ian fyren må ha hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå