ORLY? Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Post deres blinkskudd fra turen idag! Noe fysjelig vær, men vi var fortsatt fler enn vi pleier. Takk for en hyggelig tur Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Da starter jeg da! Man kan da få bokeh med vidvinkel også. 16-35@35mm f4. Diffus verden by bHaugland, on Flickr Smørmyk kontrast by bHaugland, on Flickr Operaen by bHaugland, on Flickr Operaen by bHaugland, on Flickr Og sist men ikke minst, et heidundranes flott portrett av vår kjære Kai! Gale-Kai by bHaugland, on Flickr 6 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Her er et lite utvalg fra meg også. Hvit marmor Etter stormen Guttene på broen Inne på operaen 2 Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Her kommer et par bilder fra meg: Takk for et hyggelig treff. 2 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Liten del av min fangst i dag. Grå dag på operaen Eneste hintet av sommer å se. Ikke så rart kanskje, er jo egentlig vinter nå. Litt ventilasjon trengs alltid. Litt bokeh og dof leking. Teleboks 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Noen fler bilder fra meg. Vidvinkel er kult Fotografen og modellen Sykkel II Seeeeenhøst 2 Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Har drukket "litt" for mye øl og akevitt ikveld, men prøver å legge ut noen bilder uansett. sykkel "bobler" Jeg er akkurat passe nerd. skulle gjerne hatt ett kamera med bedre ytelse på høy iso, men ting kunne alltids vært værre. Endret 29. desember 2011 av tmeland 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Liten del av min fangst i dag. Teleboks Telebokser MÅ bare dokumenteres for ettertiden! Endret 29. desember 2011 av smort1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Gale-Kai by bHaugland, on Flickr Ser klarsynt ut han der ja...! Endret 29. desember 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Mye flott hittils, tiltross for det triste fotoværet. Her er de av mine som jeg ble temmelig fornøyd med. Det bygges ... og bygges. Operaen. Hodeløst portrett. Vippbar skjerm er noe dritt. Endret 29. desember 2011 av Andreasfe 3 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Operaens indre farger En uklar verden Mat trengs alltid 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Endelig tid til og legge ut noen bilder jeg også, etter en relativ hastig visitt til hovedstaden Akams ballerinaduo På vei til ? Grønland "skyline" Magiske julegaver får man i romjulen to skip i "rom sjø" Ankomst tollboden Oslo igjennom nåløyet Opera design, fra en annen vinkel Og til slutt Märklin for de store gutta 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg liker de forskjellige vinklene dere har fått fra de mønstrene på Operaen. Lenke til kommentar
eks Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Vil først benytte anledningen til å takke for et interessant treff, hyggelig å treffe noen av folket her på Akam. Her kommer noen av bildene mine, noe forsinket Utenfor Operaen En relativt grå dag, kan man si En advarsel Fant litt farge midt opp i alt det grå Over inngangen til operaen Interessant utforming av interiøret Detaljer Mønster i detaljer Knust glass Interessant navn... 3 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Gale-Kai by bHaugland, on Flickr Ser klarsynt ut han der ja...! Ikke sant? Det slo meg som et uvanlig godt portrett av meg Takk for et veldig hyggelig treff i et litt surt vær! Mange av fellesmotivene begynner å bli litt utbrukt, men her er mine «blinkskudd» Noe er på trappene Travelt på torget Enkelte forretninger sliter med å komme opp med en vindusutstilling 1 Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Må si det var mye flott her 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Takker for en kjempehyggelig tur! En dag med hyggelige mennesker, fri fra bleieskift og tid til å leke med to nyanskaffede vidvinkler - dette måtte da bli bra! Og det ble det. Takker for en kjempehyggelig tur! Litt lek med lys utenfor Outland før avmarsj: Bildet Tomsi fikk foreviget opptaket av: Wide open space: Luftvernskanon: Å ta og bli tatt: If it's worth doing: ..It's worth overdoing. Gutta: Mønster både opp og ned: Litt overdreven lek med nytt objektiv - miniatyrverden i Operaen og rundt Oslo S: Julebokeh: ..Og til slutt: Når vi er en gjeng fotointeresserte nisser, som liker å ta bilder - også av hverandre - hvorfor ender vi alltid opp på de mørkeste, dunkleste barene i mils omkrets - man ser jo ikke hånden for seg - selv f/2.8 og 1/30s @ ISO 6400 blir for mørkt! Skalvisee - blir det noe rødskjær på bildet hvis jeg vinkler blitsen i det røde teppet bak meg, tro? Næh, sikkert ikke. Teit og/eller veldig funky hvitbalanse? Lenge leve DPP! Endret 1. januar 2012 av Trondster 4 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Her var det mange morsomme, litt annerledes bilder..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå