Gå til innhold

POLL - Skyrim - Hvilken Questline var best?


  

32 stemmer

  1. 1. Hvem Questline var best?

    • MainQuest
      6
    • Companions
      3
    • Thieves Guild
      5
    • The Dark Brotherhood
      10
    • College of Winterhold
      3
    • Liberation of Skyrim (Stormcloaks el. Imperials)
      5


Anbefalte innlegg

Det er jo 6 store Quest-linjer i Skyrim, hvilken syns dere var best?

 

Legg gjerne igjen din forklaring på hvorfor du syns at akuratt denne questlinja var best? :)

 

Hvorfor jeg valgte Liberation:

 

Jeg syns helt klart at Liberation Questen var desidert artigst. Den var min "main quest" på min Nord Warrior, som kjempet for landet sitt. Samtidig som at nedslaktingen i de forskjellige questene var awesome ;) Hail Ulfric!

 

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare si at det hadde vært fint om også denne tråden hadde blitt holdt spoilerfri, slik at vi som ikke har gjort alt men vil se hva folk syns også kan lese her :-) selv har jeg ikke gjort noen av questlinene ferdig, og har spilt 55 timer på min lvl 34 nord warrior! For mye å gjøre! :-P

Lenke til kommentar

For meg var The Dark Brotherhood svært skuffende i Skyrim. Det var det jeg likte best ved Oblivion hvor oppdragene faktisk var kreative og krevde litt planlegging (selv om mye ble planlagt for deg). I Skyrim ble man bare sendt fra det ene offeret til det andre uten mål og mening..

Ingen av quest-linene var noe spesielt gode, men jeg tror jeg må sette mainquest på topp, selv om det også skuffet litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ikke rart noen har stemt på The College of Winterhold hvertfall, for det var enskuffende kort og bedriten chain synes jeg...

 

 

Helt enig. Likte den siste fighten mot han high elfen, men ellers var den kjedelig. Litt artig at man kunne "se" Savos og de andre fra college som "spøkelse-skikkelser" dukke opp igjennom hele den siste dungeoen, og at de "føkka opp" hardt da de var er sist ;)

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...