Gå til innhold

Ting å gjøre før du dør V.2


Balthier

Ting å gjøre før du dør V.2   

32 stemmer

  1. 1. Ting å gjøre før du dør V.2

    • - en uforbeholden samtale med gud
      1
    • - leve for evig i historiebøkene (gjennom skolepensum, lærebøker, wikipedia etc.)
      2
    • - død over din værste fiende
      0
    • - et visakort med sperrefrist på 50 milliard kr.
      5
    • - hoppe 200 poeng opp i I.Q; (og dermed få en universiell forståelse for einsteins relativitetsteori og samtlige av verdens andre nøtter)
      3
    • - sex med hvem du vil når du vil og hvor mange du vil, f.eks trekant med triana iglesias og tone damli aaberge (være uimotståelig attraktiv)
      12
    • - en uforbeholden samtale med satan
      0
    • - ekte kjærlighet
      5
    • - absolutt ingenting. Jeg er klar som egget!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- en uforbeholden samtale med gud

 

Jeg tror ikke på noen høyere makter. Men hvis jeg gjorde det, så ville det også innebære en tro på et liv etter døden, og jeg ville ha allverdens tid til å prate da.

 

- leve for evig i historiebøkene (gjennom skolepensum, lærebøker, wikipedia etc.)

 

Jeg vil ikke ha noe å tjene på berømmelse når jeg er død. Og da vil jeg heller ikke bry meg om hva folk vet om meg.

 

- død over din værste fiende

 

Jeg har ingen store fiender. Hvis jeg hatet en person veldig sterkt, så kunne dette være fristende, men jeg ville bare hatt glede av det de 30 dagene, og den gleden ville avtatt lenge før. Livet mitt blir ikke bedre fordi en annen person er borte.

 

- et visakort med sperrefrist på 50 milliard kr.

 

Når man bare har 30 dager igjen, gjør det ingen forskjell om man kan bruke 50 milliarder eller 50 tusen kroner. Jeg har ikke tid til å nyte den varige gleden av noe med stor verdi. Den eneste gleden man kan få på stedet, er gleden av mat. Men jeg vil fort bli mett og ha masse tid da jeg ikke orker å spise noe.

 

- hoppe 200 poeng opp i I.Q; (og dermed få en universiell forståelse for einsteins relativitetsteori og samtlige av verdens andre nøtter)

 

Relativitetsteorien forstår jeg allerede nok av. Det eneste jeg kunne fått ut av stor intelligens, er å utvikle teknologien vår, men den vil bare være til glede for andre mennesker når jeg er borte.

 

- sex med hvem du vil når du vil og hvor mange du vil, f.eks trekant med triana iglesias og tone damli aaberge (være uimotståelig attraktiv)

 

Dette ville jeg gjort. 30 dager med alt jeg vil ha av verdens herligheter er verd mer enn en livstid med middelmådighet.

 

- en uforbeholden samtale med satan

 

Jeg tror som sagt ikke på noen guddommer. Men Satan ville vært en mindre interessant person enn Gud.

 

- ekte kjærlighet

 

Jeg tror ikke på ekte kjærlighet. Alt er bare kjemiske reaksjoner i hjernen. Da vil jeg ha mer glede av endorfinene Triana gir meg.

 

- absolutt ingenting. Jeg er klar som egget!

 

Selvfølgelig er jeg klar, men når jeg har muligheten til å gjøre noe helt uten konsekvenser, så vil jeg utnytte meg av det.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke på noen høyere makter. Men hvis jeg gjorde det, så ville det også innebære en tro på et liv etter døden, og jeg ville ha allverdens tid til å prate da.

 

Nå innebærer dette valget selvfølgelig at det finnes en gud da! Doh! *facepalm*

 

Jeg vil ikke ha noe å tjene på berømmelse når jeg er død. Og da vil jeg heller ikke bry meg om hva folk vet om meg.

 

Hadde jo vært knall hvis du hadde kurert kreft elns. Slikt blir man historisk av som bieffekt.

 

Jeg har ingen store fiender. Hvis jeg hatet en person veldig sterkt, så kunne dette være fristende, men jeg ville bare hatt glede av det de 30 dagene, og den gleden ville avtatt lenge før. Livet mitt blir ikke bedre fordi en annen person er borte.

 

Hva med Anders Behring Breivik? Ingen måte å nå han på nå. Så dette er et meget aktuelt valg for folk som føler seg berørt av 22. Juli.

 

Når man bare har 30 dager igjen, gjør det ingen forskjell om man kan bruke 50 milliarder eller 50 tusen kroner. Jeg har ikke tid til å nyte den varige gleden av noe med stor verdi. Den eneste gleden man kan få på stedet, er gleden av mat. Men jeg vil fort bli mett og ha masse tid da jeg ikke orker å spise noe.

 

Hva med å donere pengene til en god sag? Bygge ut i Afrika, skaffe vaksiner og medisiner mot AIDS osv... Er jo ikke bare deg som kan få noe godt ut av pengene. :hrm:

 

 

Relativitetsteorien forstår jeg allerede nok av. Det eneste jeg kunne fått ut av stor intelligens, er å utvikle teknologien vår, men den vil bare være til glede for andre mennesker når jeg er borte.

 

La gå.

 

 

Dette ville jeg gjort. 30 dager med alt jeg vil ha av verdens herligheter er verd mer enn en livstid med middelmådighet.

 

Ja uff. Kjipt å være stuck med bare stygge damer.

 

Jeg tror som sagt ikke på noen guddommer. Men Satan ville vært en mindre interessant person enn Gud.

 

Tror det kommer an på hvor polariteten ligger i utgangspunktet. Har man opplevd mye godt i livet så vil sikkert gud være interessant for konversering. Hvis man har opplevd mye vondt og urett så har man sikkert et par gloser på lager til satan.

 

Jeg tror ikke på ekte kjærlighet. Alt er bare kjemiske reaksjoner i hjernen. Da vil jeg ha mer glede av endorfinene Triana gir meg.

 

Jeg tror på ekte kjærlighet men vet ikke helt sikkert for har aldri opplevd det. :ph34r:

Lenke til kommentar

Ali Larter

Alyson Hannigan

Alyssa Milano

Amanda Bynes

Amy Smart

Angelina Jolie

Anna Kournikova

Britney Spears

Cameron Diaz

Carmen Electra

Carrie-Anne Moss

Cate Blanchett

Catherine Bell

Catherine Zeta-Jones

Charlize Theron

Christina Aguilera

Christina Applegate

Courteney Cox

Danielle Fishel

Denise Richards

Emily Deschanel

Emily Procter

Eva Longoria

Eva Mendes

Evangeline Lilly

Gwyneth Paltrow

Halle Berry

Hayden Panettiere

Heather Graham

Heather Locklear

Holly Marie Combs

Jaime Pressly

Jenna Elfman

Jennie Garth

Jennifer Aniston

Jennifer Connelly

Jennifer Esposito

Jennifer Lopez

Jennifer Love Hewitt

Jeri Ryan

Jessica Alba

Jessica Biel

Jessica Simpson

Kaley Cuoco

Kate Beckinsale

Kate Hudson

Katherine Heigl

Katie Holmes

Katy Perry

Keira Knightley

Kirsten Dunst

Kristen Bell

Laura Prepon

Leah Remini

Leelee Sobieski

Lena Headey

Lindsay Lohan

Liv Tyler

Lucy Lawless

Mariah Carey

Marisa Tomei

Melissa Joan Hart

Mila Kunis

Miranda Otto

Mischa Barton

Natalie Portman

Penélope Cruz

Rachel Bilson

Reese Witherspoon

Rose McGowan

Salma Hayek

Sarah Chalke

Scarlett Johansson

Summer Glau

Tara Reid

Zooey Deschanel,

 

for å nevne noen.

Endret av Zarac
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lang liste med fine damer..

Håper du fant en liste på nettet og tok fra, for ellers kan folk begynne å lure på hva du bruker hjernen til :tease:

Men til TS er det ikke vits for noen andre å skrive hvem de ville hatt sex med nå siden Zarac hadde en meget utfyllende liste..

Endret av ChristianL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...