Insomniatic Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Apple har jo den ganske fine MobileMe til å spore mistede/stjålede enheter, men er det noe lignende alternativ til Androidenheter? Skulle gjerne hatt dette ettersom jeg er veldig redd for telefonen min, og om den skulle gå tapt så vil jeg gjerne ha mulighet for å spore opp mobilen min igjen. Vær så snill å ikke kom med forslag til applikasjoner dere ikke har prøvd selv, med mindre deres bekjente har hatt veldig god erfaring med dette. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Bruker Wavesecure jeg, fornøyd med den (har allerde hjulpet meg finne mobilen en gang) vant Android Developer Challenge i 2009, og har blitt kjøpt opp av McAfee. Det går ikke an å avinstallere programmet på vanlig måte (en må klikke på menyknapp i programmet etter man har tastet personlig PIN), og bytter tyven til annet simkort låses telefonen. En kan spore telefonen og fjernslette data. Ellers finns det en del andre også, men ikke testet selv. Vet om ett som heter Lookout security, det som er bra med det er at de har en annen variant av programmet som heter PlanB som en kan installere via Market på PC'en, og hvis telefonen er på nett så kan man da spore telefonen selv om man ikke har installert Lookout fra før av. genialt for de som har mistet telfonen og glemt å installere noe sikkerhetsprogram Endret 18. desember 2011 av madmats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå