Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) The Last Of Us Published by: Sony Computer Entertainment Developed by: Naughty Dog Software Genre:Action/Survival The Last of Us is a genre-defining experience that blends survival and action elements to tell a character driven story about a population decimated by a modern plague. Abandoned cities are being reclaimed by nature and the remaining survivors are killing each other for food, weapons and whatever they can get their hands on. Joel, a ruthless survivor, and Ellie, a brave teenage girl who is wise beyond her years, must work together to survive their journey across what remains of the United States. Debut Trailer: http://www.ign.com/videos/2011/12/10/the-last-of-us-debut-trailer Nå kommer det enda et spill til PS3, nemlig The Last Of Us. Spillet blir utviklet av Naughty Dog, som er kjent for flotte spillserier som Crash Bandicoot, Jak And Daxter og seneste serie på PS3 nemlig Uncharted! Gjett om jeg gleder meg, det bør andre gjør også. Survival action horror i beste klasse! Diskuter ivei! Endret 14. juni 2013 av iL Sephiroth 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Stilig. Det minner meg litt om I am Legend. Etter det jeg har hørt er det regissøren av Uncharted 2 som står bak dette spillet, så det burde jo love godt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Virker veldig likt I am Alive som ble anonsert for lenge siden. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hadde likt det bedre om det ikke var "zombier" som var den store trusselen, men heller andre mennesker. Kampen om mat, vann og losji mot andre mennesker hadde vært mye mer spennende. Når det er sagt, så likte jeg teaseren godt, og jeg gleder meg til å se mere =) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ser spennende ut, håper dem kan gi denne type sjangre en ny vri. Begynner og bli mye likt der ute rundt spill som dette. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Forhåpentligvis blir det mer fokus på det å overleve. Scavenging, unngå konfrontasjoner med "zombies" osv. For vi har nok av "run and gun" zombie skytespill spør du meg. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kan gjerne bli litt utenom det vanlig, men bare det ikke blir altfor sært. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Godt mulig det blir kjøp av dette ja. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Lett kjøp ass. Grafikken, stemningen, fokuset på overlevelse ser fantastisk ut. Er faktisk ikke zombier eller aliens har de sagt. Lurer på hva det kan være isåfall, kanskje virus ellernoe. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Herregud så eg gleder meg! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Nja, de har jo sagt noe rundt det da. Fiendene er skapt etter inspirasjon av snodige naturfenomenet. Dette er altså en parasitt, så det blir jo da noe liknende, bare at det er mennesker som er i faresonen, ikke maur. Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Nok en uinspirerende 3persons linert spill wow står over med glans 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Ta deg en tørr bolle troll unge. Gleder meg til å se noe gameplay. Endret 25. desember 2011 av _LarZen_ 5 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Virker som et bestillings produkt fra sony stakkars naughty dog virkelig i leach fra sony regner med at vist talenene fikk fritt spillerom bedre produkter ville ha dukka opp ikke nok et 3d spill på bestilling :!: Lenke til kommentar
Populært innlegg Roskva Skrevet 25. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Nok en uinspirerende 3persons linert spill wow står over med glans Bra for deg da! Da håper jeg og sikkert flere andre at du holder deg og dine uønskede kommentarer unna denne tråden i fremtiden ettersom du nå har sagt din mening og ikke kommer til å ha så mye mer å bidra med. Endret 25. desember 2011 av Roskva 15 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Vanskelig å tyde hva han kommer med, men er vel negativt som alltid. syntes dette ser fantastisk ut. Naughty dog er flinke (kanskje de beste)på det grafiske, og gameplay messig er jeg også stor fan, så mer info om dette kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Dette spillet ser virkelig spennende ut, det kan man allerede fastslå når det er Naughty Dog som står bak. Tør ikke tenke på hva de kan få til med denne nye IP'en. De har stålkontroll på hardwaren i PS3en og jeg tror dette blir et filmatisk mesterverk. Bra de tør å ta sjanser med en ny IP, ikke mange som gjør det nå til dags, selv om jeg ikke hadde sagt nei takk til et Uncharted 4 selvsagt 1 Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Virker som det ikke bare er "zombier" som er fiendene, men også andre overlevende som leter etter mat, ammo etc. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_of_Us "Stealth and cover mechanics could feature as it shows the title's two protagonists, Joel and Ellie, ducking behind a shop counter as other survivors search the place, hinting that combat can be avoided by the player if they wish." Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har troen på dette her! Solid gjeng som sitter bak roret på denne skuta her Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) video sluppet av thelastofus youtube kanal. Endret 3. januar 2012 av FrankTheTank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå