The Criminal Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 en kompis var på fest. dær møtte han en litt ustabil og drita fyr. denne fyren viser frem en glock og tar ladegrep på den, for så å peke på kompisen min. senere viser han fram noen tusenlapper til kompisen min og sier han har trykket dem selv. hva burde kompissen min gjøre? Lenke til kommentar
The Criminal Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 trenger hjelp ennå Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 ingenting, snitches get stitches 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 ingenting, snitches get stitches Kødder du? Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 hva burde kompissen min gjøre? Politianmeldelse. 3 Lenke til kommentar
The Criminal Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 hva burde kompissen min gjøre? Politianmeldelse. han prøvde og ringe 02800 politi anonymt men de lapå etter 8min da han ikke vil si navne sitt. så ringte han 112 og forklarte seg. brukte ca 10-15min på samtale nr2 dær han forklarte sitvarsjonen og sa at det var en rusa fyr med en pistol som hadde peka på han for så å pytta den i lomma til de ankom fest nr2 da trak han den igjen for og vise den til fyren festen var til. han som hadde fest nr2 tok da fremm en revolver (type 6skudd brekk) og viste han. og han er ikke intriser i å anmelde forholde. han vill bare at politiet skal vite om det så ingen blir sakada. altså han vil tipse politiet anonymt. Lenke til kommentar
The Criminal Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) politiet vil ikke ta dette seriøst tydelig vis, så vi tar det i egene hender vi har samla et crew fra våre tidligere liv som skal hjelpe ossvist denne syke fyren prøver seg på noe mot oss. saken løst. Endret 10. desember 2011 av The Criminal Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 pass på å ikke ende opp med de feile folka, som klipper fingre osv! Lenke til kommentar
The Criminal Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 pass på å ikke ende opp med de feile folka, som klipper fingre osv! vi er de folka foreldrene våre advarte oss mot Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Folk som drasser med seg pistoler, eller kniver på fylla er jo bare drøyt.. Hadde slått han halvt ihjel ved første annledning. 2 Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 pass på å ikke ende opp med de feile folka, som klipper fingre osv! vi er de folka foreldrene våre advarte oss mot Hvis dere er så jævla tøffe, hvorfor tørr dere da ikke stå frem med fullt navn når dere vil tipse politiet? G 9 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Og hvorfor var de så pinglete i starten? 6 Lenke til kommentar
The Criminal Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) hadde liksom prøvd og la fortid være fortid, men vist politi ikke gidder så må vi bare orden det selv. redigert: har formye og tape på at de får navnet pinglete for at flere skal lese. tror ikke noen gidder og lese vist vi bgyner og skrive som om vi var de harde gangsterne.. Endret 11. desember 2011 av The Criminal Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 La fortid være fortid? Den er jo det uansett. Det er fortiden som har fått dere dit dere er nå. 1 Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) hadde liksom prøvd og la fortid være fortid, men vist politi ikke gidder så må vi bare orden det selv. redigert: har formye og tape på at de får navnet pinglete for at flere skal lese. tror ikke noen gidder og lese vist vi bgyner og skrive som om vi var de harde gangsterne.. Vi skjelver av frykt mens vi sitter trygt og småborgerlig på sidelinjen og følger de tøffes verden i en liten luke av grøss og gru. Hutre... G Endret 14. desember 2011 av Gaidaros 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 13. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) politiet vil ikke ta dette seriøst tydelig vis, så vi tar det i egene hender Politiet vil ta det seriøst, om de får en seriøs henvendelse. Da må dere slutte å tenke som banditter. Det er en måte å vise at dere har lagt fortiden bak dere. Det dere gjør nå er det motsatte. vi har samla et crew fra våre tidligere liv som skal hjelpe ossvist denne syke fyren prøver seg på noe mot oss. Jeg jobbet i sin tid sammen med en selverklært tøffing og kroppsbygger. Han likte å vise muskelstyrke på jobben. En dag ble jeg lei av det og sa at han kom til å få smake. "Ha", sa han foraktelig, "Si meg en måte du kunne ta meg på." Hvorpå jeg svarte: "5 meters hold og en hagle." Hvordan mener du at det å ha et "crew" i bakhånd hjelper dere hvis han bruker Glock'en? At de kan hevne deg er vel en mager trøst...? Mot håndvåpen er det lite som hjelper. saken løst. Er visst ikke bare politiet som ikke tar dette så seriøst... Geir Endret 14. desember 2011 av tom waits for alice 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå