Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] pistol og falske penger

The Criminal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva burde kompissen min gjøre?

Politianmeldelse.

han prøvde og ringe 02800 politi anonymt men de lapå etter 8min da han ikke vil si navne sitt. så ringte han 112 og forklarte seg. brukte ca 10-15min på samtale nr2 dær han forklarte sitvarsjonen og sa at det var en rusa fyr med en pistol som hadde peka på han for så å pytta den i lomma til de ankom fest nr2 da trak han den igjen for og vise den til fyren festen var til. han som hadde fest nr2 tok da fremm en revolver (type 6skudd brekk) og viste han.

og han er ikke intriser i å anmelde forholde. han vill bare at politiet skal vite om det så ingen blir sakada. altså han vil tipse politiet anonymt.

Lenke til kommentar

hadde liksom prøvd og la fortid være fortid, men vist politi ikke gidder så må vi bare orden det selv.

redigert: har formye og tape på at de får navnet

pinglete for at flere skal lese. tror ikke noen gidder og lese vist vi bgyner og skrive som om vi var de harde gangsterne..

Endret av The Criminal
Lenke til kommentar

hadde liksom prøvd og la fortid være fortid, men vist politi ikke gidder så må vi bare orden det selv.

redigert: har formye og tape på at de får navnet

pinglete for at flere skal lese. tror ikke noen gidder og lese vist vi bgyner og skrive som om vi var de harde gangsterne..

Vi skjelver av frykt mens vi sitter trygt og småborgerlig på sidelinjen og følger de tøffes verden i en liten luke av grøss og gru.

Hutre...xfxd9d.gif316q4pd.gif

G :)

Endret av Gaidaros
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...