b-real Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Edda Radio HTPC NAS Kommentarer og ideer er veldig ønsket! 4 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Nice! Digger ideen. Nesten så jeg stjeler den fra deg og bygger sammen med deg 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Ser det begynner å dukke opp flere av disse. Anbefaler deg å beholde trefargen og ikke male den. Lykke til! Endret 7. desember 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Ser det begynner å dukke opp flere av disse. Anbefaler deg å beholde trefargen og ikke male den. Lykke til! Trefargen skal selvsagt beholdes. Skal pusse den ned og gjøre treverket litt mørkere, ellers blir treverket urørt så og si. Male et slikt objekt kommer ikke til å skje med dekkende farge. 1 Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Haaper du ikke skal gjore saa alt for mye med den radio-sokeren da, den er jo bare direkte pen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 ' timestamp='1323281752' post='18685734']Haaper du ikke skal gjore saa alt for mye med den radio-sokeren da, den er jo bare direkte pen I nedkant kommer det nok mest sannsynligvis en jern-stål-crome-kant men stor sett helt orginalt. Bakplaten må nok gjøres litt om men en del av utgangene kan forsatt brukes tho. Er bare snakk om kabling og litt lodding. Tror jeg trenger å få orden på noe verktøy. Kjøleribbene har jeg veldig veldig lyst til å få freset ut så jeg kan tilpasse de selv. Hvor mye koster kobber (eller hva en slags materiale som er anbefalt i dag?) egentlig? Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Merkelig, trodde det var matolje eller 3M Fluorinert™ som var det som skulle brukes i dag jeg Endret 7. desember 2011 av [Infected] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Aner ikke. Var iallefall det han hyggelige fyren på jernia sa til meg Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du har ikke plass til en skikkelig DAC eller noe slikt inni der da ogsaa da, kanskje ett radioror basert pre-stage eller kanskje ett aldri saa lite rorbasert hodetelefon forsterker/end-stage for old times sake ogsaa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 ' timestamp='1323299379' post='18687462']Du har ikke plass til en skikkelig DAC eller noe slikt inni der da ogsaa da, kanskje ett radioror basert pre-stage eller kanskje ett aldri saa lite rorbasert hodetelefon forsterker/end-stage for old times sake ogsaa Det skal det være plass til også ja..tjo..burde da det, hvis ikke får man lodde litt Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Synes virkelig ikke du skal lakke den. Bruk heller olje eller beis, slik at treverket forblir synlig. Det er forøvrig et veldig kult prosjekt, og en veldig fin radio. Har du tenkt til å vannkjøle hele maskinen? Hva skal du med Galaxy Tab? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Synes virkelig ikke du skal lakke den. Bruk heller olje eller beis, slik at treverket forblir synlig. Det er forøvrig et veldig kult prosjekt, og en veldig fin radio. Har du tenkt til å vannkjøle hele maskinen? Hva skal du med Galaxy Tab? Lakken er jo selvsagt for akkurat dette her, for å få fram treverket. Chillax jeg vet hva jeg holder på med Galaxy tab? Fjernkontroll vel til multimediasenteret =) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ahh! Trodde du skulle montere den på/i kabinettet ^^, Hva er bruksområdene? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Harddisker blir dyrt å bytte nå. Om du kan burde du iverfall vente til litt utpå nyåret. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Ahh! Trodde du skulle montere den på/i kabinettet ^^, Hva er bruksområdene? Kjøre en SQL-server så jeg kan han flere pålogginger til XBMC, webserver, wordpress, SSH/VPN osv.. Harddisker blir dyrt å bytte nå. Om du kan burde du iverfall vente til litt utpå nyåret. Mnjaa...SÅ dyrt er det ikke Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Mnjaa...SÅ dyrt er det ikke Koster jo godt over 1000 kroner pr TB Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Legg bildene i spoiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå