supson Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Noen som har kjøpt derfra før? Ser de har et helt uvirkelig tilbud nå, og lurer på om noen kan bekrefte at det man faktisk får er Canada Goose og ikke noe annet tull. Jeg er litt i tvil om siden, men tenkte jeg skulle spørre her, om den viser seg å være ekte vil jeg ikke gå glipp av et slikt tilbud! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det er sikker din egen side, og alle bør holde seg unna. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Domenet ble opprettet for to uker siden. Typisk svindelnettside som varer en kort periode, for så å legge ned og begynne på nytt med ny adresse. Det eneste du får i fra denne butikken er tomme løfter, falske varer og mistenkelige trekk fra kontoen din. Styr unna. Lenke til kommentar
supson Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Domenet ble opprettet for to uker siden. Typisk svindelnettside som varer en kort periode, for så å legge ned og begynne på nytt med ny adresse. Det eneste du får i fra denne butikken er tomme løfter, falske varer og mistenkelige trekk fra kontoen din. Styr unna. Fant ut det Men takker for svar Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Moderatormelding Fjernet linken Alt av AV og Antimalware gikk agurk hos meg. Link borte! KristianModerator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå