Hildny Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 After Eight Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Synes du leverer en del banebrytende bilder,vel er vel gjort før,men ikke mye av disse her på digit.Dette var passe sensuelt,men ikke for vågalt heller...keep up the good work;) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Liker bildene dine! Det eneste jeg kan pirke litt på er et litt hardt blitslys. Blir noe hard kontrast mellom beina og hodet her føler jeg! Du skulle heller ha brukt blitsen som et utfyllingslys, og tonet ned beina til modellen, og heller hatt et større fokus på ansiktet. Nå tar beina førsteplassen og ansiktet kommer i andre rekke! Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Et etter min mening spekulativt bilde som sikkert kommer til å få mange visninger. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Et etter min mening spekulativt bilde som sikkert kommer til å få mange visninger. Denne må du utdype litt videre føler jeg! Hva er det som gjør dette bildet «spekulativt»? Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Et etter min mening spekulativt bilde som sikkert kommer til å få mange visninger.Denne må du utdype litt videre føler jeg! Hva er det som gjør dette bildet «spekulativt»? Gidder jeg ikke kommentere 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg