Gjest Slettet+513 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Satt og spillte det akkuratt nå og synes det er morro som bare det. Noen som har synspunkter med spillet de vil dele med meg? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Siden du har lagt denne i PC-spill-tråden regner jeg med at du har det til PC. Isåfall går alt som det skal med PC-versjonen? Fant nettopp reviews som tilsier det, men greit å få det bekreftet fra andre som har prøvd også Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Siden du har lagt denne i PC-spill-tråden regner jeg med at du har det til PC. Isåfall går alt som det skal med PC-versjonen? Fant nettopp reviews som tilsier det, men greit å få det bekreftet fra andre som har prøvd også Har ingen problemer med å kjøre SR3 på pc. Ser nydeligt ut. ------------------------------------ Holder vel med én tråd om SR3? Saints Row: The Third aka Over the top! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Samme her. PC versjonen ser ikke ut til å være noen port fra konsoll. Milevis bedre enn GTA IV på PC. Denne disjusjonen omhandler kun PC versjonen og synspunktene. Endret 16. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Samme her. PC versjonen ser ikke ut til å være noen port fra konsoll. Milevis bedre enn GTA IV på PC. Denne disjusjonen omhandler kun PC versjonen og synspunktene. Altså med det mener du gameplay eller grafikk? For sistenevnte tviler jeg sterkt på. Dog forøvrig egentlig enig med -Léon- , lite vits å ha to tråder om samme spill, PC eller ei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå