dordar Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei alle sammen. Jeg har irritert meg lenge over at jeg ikke får tilgang til de smart tv appsene som samsung promoterer på sin nettside (US), og har forstått det slik at jeg har en skandinavisk modell som begrenser appsutvalget. Er det noen workaround for dette "problemet" ? Har ingen paid applications i min smart tv kun free. På forhånd takk! Lenke til kommentar
dordar Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Er det ingen som vet? Edit: Fant ut av det: To do this: - Start internet@tv - Hit the following buttons: ">>" (fast forward") "2 8 9" "<<" (rewind) About ½ second between each seems about the right pace. Dermed har jeg netflix på min samsung tv Endret 12. november 2011 av dordar Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Noen som kan forklare dette nærmere? Hva menes med at man skal gå til internet@tv? Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 tror internett tv var 2010 modellenes svar på smart hub Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 samco skrev (På 25.1.2012 den 20.16): tror internett tv var 2010 modellenes svar på smart hub Takk Lenke til kommentar
Itw Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Noe av det beste jeg har på samsungen er plex, er noe jobb og installere og så fremst man har filmer på pc er det gull. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Tilgjengelig på den norske eller amerikanske? Noen som forresten veit om det finnes en musikkspillerapp? Hadde vært greit å spille av musikken fra pcen på en mer fornuftig måte enn å måtte bla meg gjennom A-B-C-....-Å-mapper =/ Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Mojo Pin skrev (På 26.1.2012 den 7.44): Tilgjengelig på den norske eller amerikanske? Noen som forresten veit om det finnes en musikkspillerapp? Hadde vært greit å spille av musikken fra pcen på en mer fornuftig måte enn å måtte bla meg gjennom A-B-C-....-Å-mapper =/ Har ikke prøvd plex på musikk, men på video er den sjef. Har muligheten både for musikk, video og bilder. Liker isåfall godt på video så får man litt om episoden eller videoen i tekst og på tv serier kommer kjenningsmelodien spillende og når man er inne på serien. Støtter også 3d i over under eller side om side. Legger ved noen bilder som viser litt hva jeg mener. Plex for samsung finner du her: Plex for samsung Plex server for win, mac eller linux Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Takk! Det ser definitivt ut som noe jeg bør prøve. Er det noen risiko ved å installere "ikke offisielle" apps på tven? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hei Har lest at noen har vært plaget med at tv'n har hengt seg opp, med plex, men var mere på de tidligere versjonene. Men var bare og skru av tv'n trekke ut strømmen i noen minutter så var den oppe og gikk igjen. Har lest på alle trådene på plex forumet og ikke funnet noen som har ødelagt tv'n av plex i så fall. Hos meg har den enkelte ganger hengt seg i programmet om filmen ikke har vært ferdig på maskinen eller ukjent format, men havner alltid ute i smarthub igjen når den får tenkt seg om. Har kjørt plex i over en måned med ingenting annet en positive opplevelser. Savner undertekster eneste. For og si det sånn så er ikke media pc'n i drift lengere, da jeg fikk feil på den og begynte og forske på enten ps3 eller tv'n som avspiller, har testet allshare som er samsung sin app, men kan ikke måle seg med plex. Og media pc'n er fikset, men ikke montert opp igjen siden dette fungerer så bra. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har et spørsmål til dere som har Samsung tv. Pratet med en arbeids kollega og han har en ny samsung smart 3D tv i 6 serien men husket ikke type nummer. Poenget er at han sa den ikke hadde internett?Trodde alle smart tver hadde mulighet for internett tilkobling? Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 mulig 6 serien ikke har nett siden den er en rimelig lav serie tv Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Begynner ikke dette å bli relativt offtopic.. ? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 samco skrev (På 7.2.2012 den 20.04): mulig 6 serien ikke har nett siden den er en rimelig lav serie tv Er ikke definisjonen på en smart tv at man kan koble den til nett? Det er imidlertid forskjellig om den har integrert wifi eller ikke. Du finner TV'er i 6000-serien både med og uten integrert wifi. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 dordar skrev (På 12.11.2011 den 7.34): Er det ingen som vet? Edit: Fant ut av det: To do this: - Start internet@tv - Hit the following buttons: ">>" (fast forward") "2 8 9" "<<" (rewind) About ½ second between each seems about the right pace. Dermed har jeg netflix på min samsung tv Jeg får til dette, men får beskjed om at tjenesten ikke er tiljengelig i Norge. Hva er trikset for å få tilgang? Lenke til kommentar
lrstol Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Fått inn Netflix app'en men har ikke mulighet for å starte den. Får opp følgende melding "Software update failed. Pls check your connection and try again". Kan noen hjelpe meg med internettforbindelse? Hvordan skal jeg få Smart Hub'en til å tro at den er i USA? Bruk av DNS server? Lenke til kommentar
dordar Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Man må da selvfølgelig bruke DNS på tven for at netflix skal fungere Da tjenesten ikke er tilgjengelig i Norge.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det funket drit bra å skifte location på den måten til USA, også bare skifte DNS til serverne fra unblock.us! Så funker Netflix i HD på selve TV'en! Trenger ikke Apple TV eller noe. Deiliiiiiig! Takk for tipsen, dordar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå