tomsi42 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Det var ikke mange oppmøtte, og ikke de store fotomulighetene på vårt lille fototreff denne grå lørdagsettermiddagen. Men vi hadde det koselig, og noen bilder fikk vi da tatt. Her er mine bidrag. RandiA på shopping-raid Grå dag i Oslo En glad gutt Ostekake og kaffe Endret 6. november 2011 av tomsi42 2 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Randi ser ut til å ha en fetish med skobutikker... Flott bilde av Kai in action. Til og med et bilde av kaken min, mitt eneste bidraget på de fem minuttene jeg deltok på dette treffet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Randi ser ut til å ha en fetish med skobutikker... Flott bilde av Kai in action. Til og med et bilde av kaken min, mitt eneste bidraget på de fem minuttene jeg deltok på dette treffet. Takker for treffet...hyggelig og litt annerledes denne gangen. Du gjorde jo en bra gjerning k.n.b...fikk jo følge hjem i mørket til døren...det var kjekt. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ostekake og kaffe Etter å ha sett kakebildet er det helt klart at jeg aldri kan delta på Fototreff. Hilsen Lavkarbo Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ostekake og kaffe Etter å ha sett kakebildet er det helt klart at jeg aldri kan delta på Fototreff. Hilsen Lavkarbo Kan hende det finnes andre typer kaker og velge av, hvis ikke så kan du bare sitte på utsiden så lenge Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Vi spiste da annen mat også...det var faktisk veldig bra mat der.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fikk i hvert fall prøvd et objektiv (14-140mm) som var bra, men ikke helt med hensyn til størrelsen. Ingen spesiell fotografering denne dagen...men bildene viser i hvert fall Oslo en regnværs-lørdag: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå