Ratleto Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Takk for et hyggelig treff, HelenaN og Hege2. Det ble da noen bilder idag også. Men det er vel nesten vanskelig å IKKE få til noen bilder når man går i et gammelt industriområdet som vi gjorde. Skarv som tørker seg, tenker litt og flyr avgårde Mercedes Litt teksturer Abstrakte bildekk Kontainerhengsle Postkasse på INNSIDEN av et inngjerdet område Lastebilvask PS: Si ifra om tittelen ikke er helt korret. Endret 5. november 2011 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Takk for idag! Pent vär som vanlig, og dessuten flott lys og masse intressante motiver. Her er noen av mine bilder: Endret 5. november 2011 av HelenaN 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hei! Beklager at jeg ikke fikk vært med pålørdag, men familien i Oslo kalte. Skarvene til Ratleto, og "Litt teksturer" er særlig flotte, og jeg liker Helenas ISS-bygg i svart-hvitt og de to siloene, med gode former og POW. 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Takker! Synd du ikke kunne bli med. Kanskje neste gang. 1 Lenke til kommentar
Hege2 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Takk for en veldig hyggelig tur ja! Og for all hjelp jeg fikk av dere. Kjempefinebilder dere har lagt ut Jeg har postet noen på bloggen min: http://hegeslivsstil.com/bildeboom-fra-fototreff/%E2%A8%AA 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Linepusle: Du får prøve å være med neste gang. :-) Det blir lørdag 3. desember. Da har vi en slags tradisjon med julegatene nede i byen. Men fortsetter været sånn som nå, blir det spesielle julegater. Helena: Jeg prøvde meg på bilverksted-kirken jeg også, men du fikk et mye bedre utsnitt enn det jeg gjorde. Hege2: Hadde vært supert om du fikk til å legge ut noen bilder her i tråden også. :-) Trenger du hjelp til hvordan, så si ifra. Endret 7. november 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå