Gå til innhold

Bruktpris for Nikon D300 m/utstyr?

Gjest Slettet+oiasdf79

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

Hva tenker dere er passelig pris for et pent brukt Nikon D300 med ett batteri, to minnekort, (2GB), Tamron 17-50 f/2.8 og Sigma 10-20 f/4-5.6? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tenker dere er passelig pris for et pent brukt Nikon D300 med ett batteri, to minnekort, (2GB), Tamron 17-50 f/2.8 og Sigma 10-20 f/4-5.6? :)

Er det veldig pent behandlet med esker og kanskje kvitteringer kan du nok også passere 10 000 kr.

Mener Tamron 17-50 koster 3000 kr mens Sigma 10-20 ligger nesten på 4000 kr. De to objektivene bør du ikke betale mer enn 4500-5000 kr for i ypperlig stand, mindre med synlige bruksmerker/skader.

Er ikke helt inne på hva man bør betale for en D300 men ser jo 40D til Canon går for 2500-3000 kr som nok er en klasse under. Så en veldig fint brukt D300 må man nok regne med å betale 5-6000 kr for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Alt er pent brukt med originale esker. Kvittering er jeg litt mer usikker på, men har i allefall på noe av det. Satser på 9k samlet da tenker jeg. Hvis jeg ikke får solgt samlet så deler jeg det heller opp. :)

Takk for hjelpen!

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Det lønner seg normalt å selges separert; samlet gjør at folk vil ha kvantumsrabatt. Men det er jo mindre hassle slik.

Hvis du har kjøpt utstyret i Norge, så har normalt butikkene alle kvitteringsinformasjon på dataen. Ihvertfall har Japan Photo og Fotovideo det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...