tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Da ble det et lite, men trivelig treff i Oslo i dag. Med bykatt, kaian, k.n.b og undertegnede. Det ble tatt bilder i tillegg til det sosiale, så vi kan poste litt bilder her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 De skal jeg se på ja. Du verden så ofte dere har Photo Walks da..... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kort og effektivt for min del. Ikke veldig stort fotografisk utbytte, men hyggelig. Et par som ble OK, i tillegg til det som ligger i oktober-festen min. 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Greit å være kort og effektivt innimellom, bykatt. Det ble jo neon fine bilder ut av det. Og vi hadde det hyggelig. Liker godt den siste, med spådamen i bakgrunnen. Jeg har, som vanlig, større problemer med å fatte meg i korthet, så her er det mange bilder ... Årets luemoter I et smug står en sykkel Godt utvalg Vegetables from outer space Bak gitter k.n.b kaian foreviger bykatt Minnesmerkene i Markveien I lampelyset Adieu Under bruen Og når jeg kom hjem, så stilte værgudene med dette 3 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja, alltid hyggelig med disse minitreffene. Da får man snakket med alle. Jeg hadde også et bak gitteret. Et tre Jailmouse Rock Kjuker Vurderte denne til Oktoberfesten Forbudt å tappe vann Mosaikk 4 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Du verden så mye flott der fanget på en lørdags-høstdag...kan ikke kommentere alle, det var mange som falt i smak. ..Bykatt sine høst-trær mot de svarte gatelyktene for eksempel... Og Jeg hadde også et bak gitteret. ...ble veldig spesielt. Endret 29. oktober 2011 av RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Herlig Bykattsk bilde av damen og klesstativene. Så det var det du holdt på med blant grønnsakene Tom. Liker lampelysbildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Så det var det du holdt på med blant grønnsakene Tom. Ja, du ser ikke meg i nærheten av grønnsaker uten et kamera i handa Liker lampelysbildet. Takk. Av dine, så liker jeg veldig godt bak gitteret og den du vurderte til Oktoberfesten. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Favoritt blant Tomsis: bildet av himmelen. Trollsk stemning. Favoritt blant k.n.bs: det du vurderte til oktoberfesten. Interessante vinkler som gjør at bygget ser nesten uvirkelig ut. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Favoritt blant Tomsis: bildet av himmelen. Trollsk stemning. Favoritt blant k.n.bs: det du vurderte til oktoberfesten. Interessante vinkler som gjør at bygget ser nesten uvirkelig ut. Ja, den himmelen er helt fantastisk....og hans Adieu med deg var også veldig fint synes jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Favoritt blant k.n.bs: det du vurderte til oktoberfesten. Interessante vinkler som gjør at bygget ser nesten uvirkelig ut. Jeg kommer også tilbake til det bildet hver gang jeg er innom tråden. Her er bygget så skarpt i kanten at man kan skjære seg på det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja, utrolig knivskarpt... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Takk for hyggelig minitreff på kort varsel! Det er alltid hyggelig med disse treffene, men de er nesten best når vi ikke blir altfor mange. bykatt: kult av klesstativene og tarot- og krystallkuledamen, og jeg liker bildet av utebelysningen mot høstfargene, -jeg forsøkte noe lignende fullstendig uten å lykkes... Tomsi: Luemotene er skikkelig kult, men det er jammen gruppebildet av k.n.b, k.n.b og k.n.b også Og så liker jeg veldig godt under broen. k.n.b: Trebarken er vakker, og tjukenes fine fargeforløpninger og tekstru som plasseres med byrefleksjon i bakgrunnen er nydelige. Kult hvordan du får den buede fasaden til å bli noe absurd i oktoberfestkandidaten. Bak gitteret ble flott også. Jeg har slitt med å prøve å sortere ut noe, og lander på: Noen andres fotosession Shopping fra oven, shopping fra neden, bukkeritt er gått av moten kaian tar tak i interiørfoto Vennligst benytt fortau på andre siden (Av gjerdet, formodentlig) Akershus Plaza, igjen Byporten, interiør 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har slitt med å prøve å sortere ut noe, og lander på: Det var da vel vært slitet, spør du meg. Noen andres fotosession ble virkelig lekker og interiørfotoet har du tak på Apropos Rihanna, hun på den den bussen utenfor Plaza - jeg tror ikke vi gikk glipp av noe ved å ikke gå på den konserten Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Flotte bilder i sv/hv av kaian, likte spesielt det første, vakkert Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 De gule bladene i sort/hvitt gir nesten følelse av et IR-bilde. Litt eerie m.a.o. og bra utført ellers også. Faseadespeilinger er alltid stas, spesielt der plaza er rammet inn av bruhvelvingen (hvis man kan kalle "taket" på brua det). At Tom hadde tatt et gruppebilde, la jeg ikke merke til før kaian sa (skrev) det her. Noen ser bedre etter enn andre... Og ja, det nye bygget ved Vaterlandsbrua ble visst en smule spisst. Har egentlig lurt på hvordan jeg skulle forevige dette helt siden det avløste Villmarkshuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå