mhen93 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (Om dette er postet i feil kategori beklager jeg dette. Om det er tilfelle, Håper jeg dere vil flytte den til et mer passente sted.) Allerede da BETAen til BF3 kom ut, prøvde jeg å laste ned og installere origin. Problemet er at Hver gang jeg starter installasjonen av Origin så lukker det seg, og ingen ting skjer. Jeg hører mange har problemer med BF3 og origin, men jeg har ikke en gang fått origin til å fungere alene. Jeg forhåndsbestillte BF3, og skal hente det i dag. Er det mulighet for å installere origin direkte fra CDen? eller må jeg laste det ned fra nettet først? Her er noen bilder som illustrerer problemet; Jeg trykker open på OriginSetup.exe - så kommer ruten i midten opp, samt en prosess for OriginSetup.exe. Noen sekunder senere ser det slik ut; (Alt er lukket og borte vekk...) Er det noen som vet hva dette skyldes, evnt. hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Jeg har ikke sett noen andre kommentere om samme feil, så da virker det jo som om dette funker hos de fleste andre. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg har enda ikke fått fikset dette problemet. I dag Installerte jeg origin på en annen "ræl" PC, som jeg håpet kunne dra BF3. Installasjonen av origin og registrering av spillet gikk fint, helt til jeg fikk med meg at BF3 ikke er kompatibelt med WinXP. Så da var det tilbake til den andre PCen med Win7. Da jeg åpnet OriginSetup.exe i "sandkasse"-funksjonen til !Avast, og da ville den starte. Installajonen stoppet opp da den ville starte avinstalleringfila til EADM(EA DownloadManeager), så jeg måtte gjøre dette manuelt. Etter EADM var avinstallert så det et øyeblikk ut som om det skulle gå fint. Origin sier at det er ferdig installert og jeg må huke av om jeg vil starte programmet automatisk vet oppstart og om jeg vil starte det nå. Da jeg velger å starte det nå får jeg opp en error; [FILNAVN].dll mangler. Er det noen som vet grunnen til dette? Jeg har kjørt setup-fila vanlig, som administrator, med kompatibilitetsmodus og med sandkasse-funksjonen til Avast(Antivirusprogrammet mitt), men det er bare den sistnevnte som ser ut til å starte installasjonen. Selv da blir det ikke installert. EDIT: Til informasjon bruker jeg Windows 7 32-biters... Endret 31. oktober 2011 av mhen93 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dette her setter du kanskje ikke pris på, men utifra bildene dine over ser det ut til å være mye rot på maskinen din. Kanskje den eminente løsningene her vil være en fresh install av os og litt formatering av hardisker?' Mulig det bar er jeg som er vannt til en helt ren bakgrunn, og danner meg feil intrykk utifra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå