Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team Cup - med Buy inn


Teipball

Anbefalte innlegg

Ser ut som det er litt interesse for dette, så lager en egen tråd.

 

Jeg tenkte at alle lag skal være lov, siden ikke alle har alle typer lag.

 

Jeg tenkte også 5K Coins i buy inn. Der andreplassen slipper å betale og vinneren får resten.

 

Vi må være minimum 4 stykker for at jeg gidder å være med og for at jeg skal arrangere dette. Ellers tar vi oppsettet som det kommer etter hvor mange som blir med.

 

Overføringen av coinsa blir gjort med å kjøpe en spiller fra vinneren for 5K. Hvis noen veit om man ikke trenger å betale 5% i skatt på trades, så blir heller det gjort. Hvis folk ikke betaler inn det de skylder vinneren blir de svartelista og får ikke være med på fremtidige konkurranser.

 

Folk som er med: (oppdateres)

Teipball - GT: petsky

Larsemão - GT: Riolars

Smågal - GT: Smaagal

Emils1 - GT: em1ls

Th3BTK - GT: Th3BTK

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit ikke om det er mulig å ha power-ups når man spiller mot venner, men jeg synes at selv om det eventuelt er mulig at vi ikke skal gjøre det. Det blir litt feil hvis noen kjøper power-ups og så stiller med et 99 lag.

 

Ellers, lov til å bytte lag underveis i turneringen.

 

Og hvis det er en spiller som har spilt mot noen i turneringen, men ikke alle, så strykes alle resultatene der.

 

Tror ikke det skal være noen spørsmålstegn igjen da. Men hvis det er noe som skurrer, så si ifra. Avventer fortsatt til i morra med å starte i tilfelle noen flere blir med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...