tomsi42 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Takk for et hyggelig treff i dag. Denne gangen fikk vi besøke Oslo reptilpark etter stengetid. Takk til ThorEH som ordnet dette for oss. Her legger vi ut blinkskuddene Endret 27. oktober 2011 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Da har jeg fått gått igjennom fangsten, og det ble noen bilder som kan vises frem: 2011-10-23-18-11-05 by tomsi42, on Flickr 2011-10-23-18-11-43 by tomsi42, on Flickr 2011-10-23-18-12-31 by tomsi42, on Flickr 2011-10-23-18-17-58 by tomsi42, on Flickr 2011-10-23-18-21-43 by tomsi42, on Flickr 2011-10-23-18-38-03 by tomsi42, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Takker for et interessant treff med endel nye fjes, moro med litt avveksling og en stor takk til ThorEh som turde å slippe oss løs Ble endel kjøre-surr grunnet furten gps, så jeg gikk glipp av frammøtet på Oslo S, så møtte opp på Reptilparken direkte. Får sortere og legge ut resten av bilder i morgen. Her et bilde med apene som hang og slang over alt Lenke til kommentar
lessis Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Takk for en hyggelig middag og en god og varm fotorunde innne. Noen av bildene mine: Vi må vel ende opp med de samme dyrene, men hvordan vi ser dem er vel forskjellig. Gleder meg til å se blinkskuddene til alle de andre. Edit: Kom plutselig på at jeg hadde med min nyervervede dings og puttet den ned i vannet og tok bilde av skallet til en skilpadde. Litt overrasket over at blitsen gikk av, men det var jo positivt. Endret 23. oktober 2011 av lessis 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da jeg har noen tusen andre bilder jeg egentlig må bli ferdig med først blir det bare en rask titt i kveld. Kom frem til dette i kveld. Takker forøvrig også for et koselig lite treff. 1 Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Her er noen av mine bilder for dagen, det ble faktisk endel bilder igjen til tross for at jeg har blitt vesentlig bedre til å bruke sletteknappen etterhvert. Har hovedsakelig plukket ut småkrypene, da jeg regner med at det er de det blir færest bilder av. Takker for en morsom kveld, og at vi kunne komme på besøk etter at det egentlig var stengt Dyra er navngitt "slik jeg husker det" En kamelon: Vietnamesisk mosefrosk (?) Jordbærfrosk (?) "en firfisle" Blå pilgiftsfrosk gul pilgiftsfrosk Endret 23. oktober 2011 av tmeland 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Flotte bilder folkens, får håpe jeg greier å følge opp. Først en liten S/H-serie! Endret 23. oktober 2011 av GENTorly 3 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kanskje tidenes skumleste tråd på Akam, dette. Mye flott allerede her! Jeg hadde ikke anledning til å være med, men jeg tror kanskje det var like greit... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) her er noen av mine. Endret 23. oktober 2011 av ilpostino waits for Alice 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Flotte greier...litt skummelt også. (Noen har lagt inn større bilder denne gangen, det går an det altså) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Flotte greier...litt skummelt også. (Noen har lagt inn større bilder denne gangen, det går an det altså) De var så søte så, ikke noe skummelt i det hele tatt. Grunnen til at GENTorly og jeg har større bilder, er fordi vi linker til bilder som ligger på flickr. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Flotte greier...litt skummelt også. (Noen har lagt inn større bilder denne gangen, det går an det altså) De var så søte så, ikke noe skummelt i det hele tatt. Grunnen til at GENTorly og jeg har større bilder, er fordi vi linker til bilder som ligger på flickr. Jada, jeg ser da den linkingen...men dumt at det skal være nødvendig. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nei uff, nå orker jeg ikke å putte ut link til alle bildene fra treffet, slik jeg pleier. Bildene kan dog sees på mitt flickR-set. FlickR album fra reptilparken! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Nå har jeg endelig fått sortert bildene, blei ca 60 keepers Begynner med et par slanger. Det ble mye monkey business på parken, kanskje ikke så rart med et par såpass fotogene krabater. Øglene var relative kule, i ordets rette forstand Salamanderne var kreepy, samt krokodillen som bare lå og ventet på at noen var dumme nok til å ville klappe den. Her er en som begynner og bli lei fotografene. Også et par situasjonsbilder til slutt. Endret 24. oktober 2011 av Nautica 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Skremmende mye bra her. Må sjekke nøyere når jeg får tid. Ellers mange takk til ThorEH for et flott tiltak. Merket for egen del at jeg burde tørrtrent litt mer på blitsbruken. Ble litt for mye håpløs eksperimentering med forskjellig utstyr, i stedet for å ta skikkelige bilder i flere av burene. Tiden går fort når man har det moro. Håper derfor det blir en neste gang om litt... Har ikke så mange bilder å vise. Både fordi jeg somlet for mye på få steder, og at jeg trenger mer tid for å få frem det lille jeg har. Men kan da vise et kroko-bilde jeg også, samt kameleon-bildet jeg valgte ut til Oktoberfesten: 1 Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Mange flotte bilder fra dere andre, her er et lite utvalg av mine. For de som vil se flere bilder så ligger dette på flickr. Sjefen på stedet? Oslo reptilpark 231011-27.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Og så de andre Oslo reptilpark 231011-4.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Oslo reptilpark 231011-55.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Oslo reptilpark 231011-66.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Oslo reptilpark 231011-73.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Oslo reptilpark 231011-104.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Oslo reptilpark 231011-127.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Avslutter så med Junior som er dørvakten på stedet Oslo reptilpark 231011-173.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Endret 25. oktober 2011 av Gorgat 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det ble litt av en foto-utstilling...ser ut som dere var mange med på det opplegget..(hadde det vært første helgen i november kunne jeg ha vært med ) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Takker for hyggelig lag på søndag ! Har ikke fått redigert de få bildene jeg tok ennå, da jeg har en haug andre reptilbilder som ligger foran i køen.. Forøvrig, så hadde det vært fint om trådstarter kanskje skriver i første post (og gjerne i tittelen) hvor vi har vært hen.. sånn for takk for besøket til Oslo Reptilpark ? Og som jeg nevnte på søndag - post gjerne ett og annet bilde på Facebooksidene til Oslo Reptilpark også 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Forøvrig, så hadde det vært fint om trådstarter kanskje skriver i første post (og gjerne i tittelen) hvor vi har vært hen.. sånn for takk for besøket til Oslo Reptilpark ? Fixed. Og som jeg nevnte på søndag - post gjerne ett og annet bilde på Facebooksidene til Oslo Reptilpark også Jeg er ikke på facebook, og ønsker ikke bildene mine der heller. Men de kan gjerne linke flickr siden min. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Vært noe treg med bildene denne gangen. Hadde noen bilder i fra en Berlin tur jeg måtte gjøre meg ferdig med. Og noen andre bilder. Noe variert kvalitet er det vell, men utfallet ble jo ikke så ille som jeg fryktet. Takker igjen for et flott treff, og vi ses vell snart igjen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå