MSL Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Jeg fant ingen lignende tråd her inne på forumet. I denne tråden tenkte jeg at man kan dele sine funn av kule, nyttige og rare cases til iPhone 4/4S. Gjerne poste bilder av sine nåværende stoltheter. Her er noen linker jeg har funnet: Case-Mate - Alle mulige cases, kan lage selv. 20% rabatt med koden: cm08-dc20 Speck Products - Diverse cases. Samarbeider med Burton.20% rabatt med koden: goodbetterspeck Element Case- Fete cases, men dyre. Grovemade - Cases av bambus BookBook - Case/lommebok/bok Etsy - En god samling cases, en slags ren versjon av ebay EXOvault - Veldig tøffe cases, men også veldig dyre. eBay - Masse rart Incipio - Diverse cases Magpul - Cases designet til å være ute i "the field". Otterbox - Cases som skal tåle litt. desmay - Verdens tynneste case (0,35mm) iSkin - Tynn design case Incase - Diverse cases iwowcases - Diverse cases, blant annet Cleave case. casecrown - Diverse cases Little Angry Boy - Fra gutta i Ping, (mac1.no). Flott kvalitet :-) EDIT: Addet Wackee sin link Endret 30. oktober 2011 av MSL Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
username- Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Genial tråd! Nettopp bestilt meg min aller første iPhone! Hvor nyttig er det egentlig å bruke en case? Ødelegger det følelsen av å ha telefonen i hånda? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Genial tråd! Nettopp bestilt meg min aller første iPhone! Hvor nyttig er det egentlig å bruke en case? Ødelegger det følelsen av å ha telefonen i hånda? Jeg har også bestilt meg iPhone for første gang! Vel, grunnen til at jeg vil ha case er rett og slett fordi iPhone er av glass. Og jeg vil helst slippe å se det knuse. Med case så synker jo den risikoen. Det kommer vel ann på hvilken case man kjøper, men noen mener at ved bruk av case, så føles det bedre å holde telefonen i hånden Lenke til kommentar
username- Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Genial tråd! Nettopp bestilt meg min aller første iPhone! Hvor nyttig er det egentlig å bruke en case? Ødelegger det følelsen av å ha telefonen i hånda? Jeg har også bestilt meg iPhone for første gang! Vel, grunnen til at jeg vil ha case er rett og slett fordi iPhone er av glass. Og jeg vil helst slippe å se det knuse. Med case så synker jo den risikoen. Det kommer vel ann på hvilken case man kjøper, men noen mener at ved bruk av case, så føles det bedre å holde telefonen i hånden Det var nettopp det jeg også tenkte. Skal lite til før man mister telefonen i bakken og vips er glasset knust. Dersom uhellet skulle inntreffe, hva koster det omtrentlig å bytte ut glasset? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Dersom uhellet skulle inntreffe, hva koster det omtrentlig å bytte ut glasset? Er ikke helt sikker, men etter søk på nettet ser det ut som det koster rundt tusen kroner. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Nå har jeg selv bestilt meg 2 cases; - Fra Speck Products til ca 60$ ink frakt. - Kjøpt på Ebay for 2$ inkl frakt - Kjøpte også dette, tenkte det var praktisk. Og til 3,50$ inkl frakt, går alt ann Endret 24. oktober 2011 av MSL Lenke til kommentar
MSL Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Fikk litt "case-feber" og kjøpte jaggu meg en til. Det ble 35$ med frakt. http://www.youtube.com/watch?v=g7iFGnRqNlk&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette med kort i nærheten av telefonen har jeg lært er fyfy jeg da...? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette med kort i nærheten av telefonen har jeg lært er fyfy jeg da...? Nja.. Har lest at det skal en sterk magnet til å avmagnitisere kortet, og at telefonen bare har en pol på sin magnet. Noe i den duren, veldig usikker på formuleringen min her. Leste det på macrumors sitt forum. Lenke til kommentar
loadinglevelone Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Fra Speck Products til ca 60$ ink frakt. $56.98 for å være helt nøyaktig (NOK 314,50). Det er da trukket fra 20% rabatt ved bruk av rabattkode "goodbetterspeck". (Det finnes alltid rabatter å få. Google er flink til å finne sånne ) Endret 25. oktober 2011 av loadinglevelone Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Little Angry Boy Fra gutta i Ping, (mac1.no). Flott kvalitet :-) Lenke til kommentar
MSL Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Fra Speck Products til ca 60$ ink frakt. $56.98 for å være helt nøyaktig (NOK 314,50). Det er da trukket fra 20% rabatt ved bruk av rabattkode "goodbetterspeck". (Det finnes alltid rabatter å få. Google er flink til å finne sånne ) Jepp, brukte den jeg:) Man kan også bruke rabattkode "cm08-dc20" på case-mate. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Bestilte nettopp case til min kommende iPhone 4s (venter på at apple skal sende). Ble Speck Candyshell PepmintWhite. Håper den passer fint til hvitt! PS! Bestilte også en case til macbook air. Totalen ble på ca $111 inkl frakt. Er det fare for at denne stoppes i tollen, evt hvor mye må jeg regne med å betale? Kan lite om disse reglene, så hadde vært kjekt med en oppklaring. Om det blir mye dyrere burde jeg kanskje avbestille air casen?? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Bestilte nettopp case til min kommende iPhone 4s (venter på at apple skal sende). Ble Speck Candyshell PepmintWhite. Håper den passer fint til hvitt! PS! Bestilte også en case til macbook air. Totalen ble på ca $111 inkl frakt. Er det fare for at denne stoppes i tollen, evt hvor mye må jeg regne med å betale? Kan lite om disse reglene, så hadde vært kjekt med en oppklaring. Om det blir mye dyrere burde jeg kanskje avbestille air casen?? du må betale moms og et fortollingsgebyr, det blir 111$ *1,25 + ca 200kr dette gjelder alt som blir importert som har en verdi på over 200kr Endret 30. oktober 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 111$ Virka dyrt for ein case som costar 39$ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Som sagt så bestilte jeg flere varer, ikke en enkelt vare Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Min feil, leste litt fort :-) Speck casen såg fin ut, kor mykje var porto? Lenke til kommentar
keeisr Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nå har jeg selv bestilt meg 2 cases; - Fra Speck Products til ca 60$ ink frakt. - Kjøpt på Ebay for 2$ inkl frakt - Kjøpte også dette, tenkte det var praktisk. Og til 3,50$ inkl frakt, går alt ann Kan du bekrefte at kasett-caset passer til 4s ? Eller er det problemer med at mute-knappen ikke passer ? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Nå har jeg selv bestilt meg 2 cases; 1 - Jeg fant den ikke hos Spock Products. Har du direktelink? 2 - Hvor kjøpte du den? Jeg er på utkikk etter noe veldig lignende som det der. Endret 31. oktober 2011 av Quote Lenke til kommentar
MSL Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Nå har jeg selv bestilt meg 2 cases; - Fra Speck Products til ca 60$ ink frakt. - Kjøpt på Ebay for 2$ inkl frakt - Kjøpte også dette, tenkte det var praktisk. Og til 3,50$ inkl frakt, går alt ann Kan du bekrefte at kasett-caset passer til 4s ? Eller er det problemer med at mute-knappen ikke passer ? Har ikke fått iPhonen eller casene enda, bortsett fra Speck sin. Så kan ikke uttale meg om det ennå. Kasett-caset er jo bare 11kr anyways Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå