Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oppdrag bli venn med Voe på facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før vi legger en slagplan så tror jeg vi bør være enige om hva målet er. Er det kun det å bli venn med Voe på Facebook eller ligger det noe bak det hele (adgang til bilder, etc.)

 

Om du virkelig er desperat, spør de der 4chan-folka, de kan visst det der. Bevis A

 

4chan+better+than+sherlock+holmes+dont+care+if+repost+not_ae1989_703259.gif

Ser dessverre ikke noe bilde. Målet er at vi skal være venner på facebook. Trenger ikke å ha tilgang til alt, bare at det står at vi er venner. Jeg har nemmelig en venn som hun follower på twitter. Tough life.

Lenke til kommentar

1. Se om dere har felles venner du kan komme gjennom

2. Søk opp "voe" i poster av mine venner, kanskje du finner noen som kan lede deg

3. Finn ut om du kjenner noen fra hønefoss eller hvor i all verden den høna er fra

4. Søk ho opp på gule sider og dukk tilfeldigvis opp på nærbutikken hennes og ta det derfra

 

Skulle gjerne fortsatt, men om jeg skal gå videre så blir det så perverst at jeg ikke vil la deg gå gjennom det

Endret av Demantios
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med meget skeptisk googling finn slektninger som er relativt langt unna i slektstreet, velg ut rundt 20 stykker.. lag falske facebook profiler til alle disse 20 personene. Legg til all familien du klarer med disse 20 "slektningene" (begynn med de ytterst i slekten og de gamle, og jobb deg systematisk innover), så prøve du å adde henne med disse 20 profilene over en periode på 3-6 måneder. Ingen suksess? Gjenta. Deretter blir du selv venn med alle disse 20 profilene og oppfører deg som sønn til en av disse, skift etternavn på profilen din, og så prøver du å legge henne til som venn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

1. Se om dere har felles venner du kan komme gjennom

2. Søk opp "voe" i poster av mine venner, kanskje du finner noen som kan lede deg

3. Finn ut om du kjenner noen fra hønefoss eller hvor i all verden den høna er fra

4. Søk ho opp på gule sider og dukk tilfeldigvis opp på nærbutikken hennes og ta det derfra

 

Skulle gjerne fortsatt, men om jeg skal gå videre så blir det så perverst at jeg ikke vil la deg gå gjennom det

1. Vi har ingen fellesvenner. Har addet hun ene hun har gratuler på veggen.

2. Hvordan gjør man det?

3. Tror ikke jeg kjenner noen i Høneføss :(

4. Litt langt unna.

 

Hehe, er like gammel som hun ;)

 

Med meget skeptisk googling finn slektninger som er relativt langt unna i slektstreet, velg ut rundt 20 stykker.. lag falske facebook profiler til alle disse 20 personene. Legg til all familien du klarer med disse 20 "slektningene" (begynn med de ytterst i slekten og de gamle, og jobb deg systematisk innover), så prøve du å adde henne med disse 20 profilene over en periode på 3-6 måneder. Ingen suksess? Gjenta. Deretter blir du selv venn med alle disse 20 profilene og oppfører deg som sønn til en av disse, skift etternavn på profilen din, og så prøver du å legge henne til som venn.

 

Virker ekstremt tungvint. Ingen mer effektiv metode? Vil bli venn med hun i løpet av en uke :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...