Gå til innhold

Boss - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så de to første nå. Ser definitivt potensialet i det. Grammer er helt rå, men er spent på hvordan det skal utvikle seg med datteren, som kanskje er det jeg liker minst så langt. Jeg er også enig med deg, når det gjelder birollene, Mahavishnu. Jeg synes de spiller godt, men det er ingenting som gjør at jeg får lyst til "bli kjent" med karakterne.

Lenke til kommentar

Likte datter-historien bedre etter episode 2. Den viser et ganske spesielt far/datter-forhold og som far selv, fikk jeg ondt av hvordan Kane-foreldrene "mimret" om hvorfor de "kuttet båndene".

 

Det er brutalt, men også ganske virkelig. Serien tar med det også tak i en sårbar tematikk som flere foreldre til narkomane (og eks-narkomane) har gått gjennom.

 

Kjenner selv en mor og en far som har måtte hanske med lignende. De er skilt nå, hvor en har kuttet båndene til sin narkomane og voksne sønn, mens den andre prøver å hjelpe. Uansett hva de velger er det ufattelig tøft for begge.

 

Syntes Boss er flinkt til å fange opp slikt, selv om motivasjonen til herr og fru Kane virker å være av en helt annen årsak.

 

Ellers, serien er utrolig flinkt til å fortelle ting som ikke blir sagt rett ut. Mye mellom linjene og mye som fortelles med blikk og ansiktsuttrykk :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...