Gå til innhold

Er det greit å betale for å komme på samme lag, eller lage nye soldater i BF3?

Anbefalte innlegg

Det er grunn til å tro at selve squad systemet er bugget fordi det var en beta, men de som har laget battlelog (Planet) har også vært involvert i andre communities før de kom til EA/DICE. Der er det nemlig et lignende system i bruk og du kan betale et Premium abonnement på ca 35kr for å kunne feks havne på samme lag som dine venner når du spiller på public servere, og for å ha muligheten til å lage flere identiteter. En annen ting du må betale for er MatchAnalysis, noe som ligner veldig på Battle Reports i battlelog. Det er tydelige sammenligninger mellom battlelog og PlayZeek. Begge lages av Planet som altså lager battlelog, sonar(voip), beacon(realtime). Teknologi som er samlet under ESN.

Hva synes du om å betale for å kunne være på samme lag og squad, eller for å lage nye soldater?

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De spiller jo allerede på en nyere build der squad systemet er implementert, dette squadsystemet fungere akkurat likt som i BC2. Så jeg tror ikke dette blir en problemstilling i BF3.

Men for å svare på det du spør om, nei, jeg synes ikke det er en god ide. Og ville ikke betalt for det. Jeg ville valgt å boikotte spillet.

Lenke til kommentar

De spiller jo allerede på en nyere build der squad systemet er implementert, dette squadsystemet fungere akkurat likt som i BC2.

Tja, helt likt fungerer det ikke.

Man kan squade opp fra battlelog, slik at man havner i samme squad, ellers så kan man skifte squad én gang ingame, altså ikke bytte fra squad til squad slik at du kan spawne et annet sted lettere\raskere.

Men er enig, når jeg betaler 450kr for spillet, vil jeg ikke ut med enda mer for ting som nesten er en "selvfølge" i 2011. Iallefall for DICE :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...