Gå til innhold

Getty Images

Anbefalte innlegg

Hei, åpnet Flickr-innboksen idag og fikk beskjed om at nå som Flickr og Getty samarbeider og sistnevnte har ordnet seg en egen "filial" hos Flickr, blir noen (antagelig veeeldig mange) invitert til å poste sine bilder der for et mulig salg av disse bildene :)

I mitt tilfelle gjelder det 5 portrettbilder fra forskjellige årstall (2009-2011) og jeg har lest vilkår samt skrevet kontrakt.

Det som gjenstår er å printe ut og signere modellkontrakt så er de ute for salg. Måtte jo opprette en Paypal også da, men alt i alt en relativt kjapp saksgang foreløpig :)

Vet om at det er lite som faller på klokkeren (eller hva det enn heter) men jeg har ingen andre mulige salg på de gjeldende bildene, så jeg blir såre fornøyd uansett, dersom noen skulle falle for å kjøpe bilder. Jeg ender da opp med 20-30% av salgssummen.

Hva er deres formening om slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Tror ikke det er dumt å bli med på, om du har bilder som står fritt. Uansett hvis det bare blir nok til et par ekstra øl i måneden er det fint for å få ut bildene sine! Det er helt vanvittig mange som leter etter stockbilder gjennom Flickr. Fikk solgt et bilde for 10k på Flickr for tre uker siden! :)

Lenke til kommentar

Tror ikke det er dumt å bli med på, om du har bilder som står fritt. Uansett hvis det bare blir nok til et par ekstra øl i måneden er det fint for å få ut bildene sine! Det er helt vanvittig mange som leter etter stockbilder gjennom Flickr. Fikk solgt et bilde for 10k på Flickr for tre uker siden! :)

Blir litt opp-topic, men hva slags bilde får man solgt for 10k på Flickr, og hva slags bruk er det snakk om?

Lenke til kommentar

Blir litt opp-topic, men hva slags bilde får man solgt for 10k på Flickr, og hva slags bruk er det snakk om?

Det var dette bildet. Det var en sveitsisk skateboard/longboardsjappe som skulle åpne nettbutikk og kjøre kampanje med flyers og plakater som kjøpte bildet. Ble ganske overraska selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...