langevidar Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 En del fristende her. http://www.fotovideo.no/messe/Messekatalog-2011.pdf Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Oi oi. Jeg blir nok noen tusenlapper fattigere neste uke. Mye snacks til gode priser. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vel - jeg 1) befinner meg i feil land og 2) har ikke budsjett til sånt noe for tiden. Men ellers var det masse bra tilbud! Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 En del fristende? MYE fristende Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kittet med 5D mkII og 24-105 mm F/2.8 virket spesielt fristende 2 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Mye bra tilbud, men denne gangen skal jeg la kortet ligge i lommeboken, har stort sett det jeg trenger. For å få de beste kuppene er man avhengig av å dra til butikken, de legger ikke ut ting på nett før klokken 20.00 og da vil de beste kuppene være utsolgt for lenge siden. Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kittet med 5D mkII og 24-105 mm F/2.8 virket spesielt fristende Tror jeg skal slå til på den Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vel - jeg 1) befinner meg i feil land og Sikker på at du ikke bare må ha noe da? Jeg kan alltids hjelpe til, jobber 50 meter unna. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vel - jeg 1) befinner meg i feil land og 2) har ikke budsjett til sånt noe for tiden. Det kunne vært verre - at du befant deg i rett land og by, og fortsatt ikke ha budsjett til sånt noe for tiden. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vel - jeg 1) befinner meg i feil land og Sikker på at du ikke bare må ha noe da? Jeg kan alltids hjelpe til, jobber 50 meter unna. Gjelder det tilbudet flere enn Trondster? Mangler en fornuftig måte å transportere fotoutstyret, så en fotoryggsekk er noe jeg har savnet lenge. Send gjerne en PM, så finner vi vel ut av noe. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Mye snacks til gode priser her ja! Tror jeg prøver å holde meg i skinnet denne gangen, og heller se om det kommer noe nytt på CES 2012 som det er verdt å spare til. Ellers har vel også fotovideo en høstmesse i februar. Mange fine priser på blant annet Canons l-optikk, og en reduksjon i 7D's pris var på tide Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke overstadig imponert. 7D kjøpte jeg på fotomessen i Bergen i fjor, da til 8500kr. Eneste annet som var interessant for min del er E-P3, men den er fortsatt gode 2500kr over ebay-pris. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Eneste annet som var interessant for min del er E-P3, men den er fortsatt gode 2500kr over ebay-pris. Det er så, men 5 år med reklamasjonsrett er nå verdt en del kroner, vil jeg påstå. Endret 13. oktober 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Tenker meg jeg kjøper en Sigma 17-70, det må vel være et greit kjøp. Dog forhåpentligvis selger de det til Sony også. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vel - jeg 1) befinner meg i feil land og Sikker på at du ikke bare må ha noe da? Jeg kan alltids hjelpe til, jobber 50 meter unna. Gjelder det tilbudet flere enn Trondster? Mangler en fornuftig måte å transportere fotoutstyret, så en fotoryggsekk er noe jeg har savnet lenge. Send gjerne en PM, så finner vi vel ut av noe. Dessverre, det var i utgangspunktet litt mobbing av Trondster som er tidligere kollega. Ser køene utenfor F&V hver gang de har slike tilbud og det frister ikke å stå der uten veldig god grunn. Jeg har ikke lest tilbudsavisen ennå, men sist begynte de å selge på nettet også litt utover dagen. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det er 17. det starter ikke sant. 16. er en fototur og ikke selve messa? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Dessverre, det var i utgangspunktet litt mobbing av Trondster som er tidligere kollega. Ser køene utenfor F&V hver gang de har slike tilbud og det frister ikke å stå der uten veldig god grunn. Jeg har ikke lest tilbudsavisen ennå, men sist begynte de å selge på nettet også litt utover dagen. Hehe den er grei, får henge på nettsiden og se. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Sikker på at du ikke bare må ha noe da? Jeg kan alltids hjelpe til, jobber 50 meter unna. Da kan du jo stille deg opp, kjøpe dagstilbudene hver dag, selge dem overpriset på Finn og overføre fortjenesten til meg. ..Og du trives på Blaze? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ikke overstadig imponert. 7D kjøpte jeg på fotomessen i Bergen i fjor, da til 8500kr. Jeg også kjøpte det til 8500 kr, var vel på høstmessen i fjor. I vår så hadde de vel det til 8 000 da de åpnet i nye lokaler. Men basert på prisen det har ligget på de siste månedene er jo 10 000 et helt greit tilbud. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Oh! D7k til samme pris som bruktprisen ligger på. DET er pent. Sigma 85 og Canon 85L + 50L hadde også pene priser. Ønsker meg Sigma 85/1.4, men det får vente til jeg bytter til fullformat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå