Gå til innhold

Messetilbud fra Fotovideo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel - jeg 1) befinner meg i feil land og

 

Sikker på at du ikke bare må ha noe da? Jeg kan alltids hjelpe til, jobber 50 meter unna.

 

Gjelder det tilbudet flere enn Trondster? Mangler en fornuftig måte å transportere fotoutstyret, så en fotoryggsekk er noe jeg har savnet lenge. Send gjerne en PM, så finner vi vel ut av noe.

Lenke til kommentar

Mye snacks til gode priser her ja! Tror jeg prøver å holde meg i skinnet denne gangen, og heller se om det kommer noe nytt på CES 2012 som det er verdt å spare til. Ellers har vel også fotovideo en høstmesse i februar.

 

Mange fine priser på blant annet Canons l-optikk, og en reduksjon i 7D's pris var på tide :)

Lenke til kommentar

Vel - jeg 1) befinner meg i feil land og

 

Sikker på at du ikke bare må ha noe da? Jeg kan alltids hjelpe til, jobber 50 meter unna.

 

Gjelder det tilbudet flere enn Trondster? Mangler en fornuftig måte å transportere fotoutstyret, så en fotoryggsekk er noe jeg har savnet lenge. Send gjerne en PM, så finner vi vel ut av noe.

 

 

Dessverre, det var i utgangspunktet litt mobbing av Trondster som er tidligere kollega. Ser køene utenfor F&V hver gang de har slike tilbud og det frister ikke å stå der uten veldig god grunn. Jeg har ikke lest tilbudsavisen ennå, men sist begynte de å selge på nettet også litt utover dagen.

Lenke til kommentar

Dessverre, det var i utgangspunktet litt mobbing av Trondster som er tidligere kollega. Ser køene utenfor F&V hver gang de har slike tilbud og det frister ikke å stå der uten veldig god grunn. Jeg har ikke lest tilbudsavisen ennå, men sist begynte de å selge på nettet også litt utover dagen.

 

 

Hehe den er grei, får henge på nettsiden og se.

Lenke til kommentar

Ikke overstadig imponert. 7D kjøpte jeg på fotomessen i Bergen i fjor, da til 8500kr.

 

Jeg også kjøpte det til 8500 kr, var vel på høstmessen i fjor. I vår så hadde de vel det til 8 000 da de åpnet i nye lokaler. Men basert på prisen det har ligget på de siste månedene er jo 10 000 et helt greit tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...