Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg føler jeg fortjener en egen tråd hvor folk kan spørre meg om råd. Det er så problematisk når en gutt på 13 år spør om kjærlighetsråd, så kommer det råd fra en gutt på 10, en på 30 og en på 80, samt jenter på samme alder, dobbelt så gamle, og trippelt så gamle. Derfor vil jeg som 16-årig sjekkeguru gi MITT råd der bare MINE meninger teller. Fordi jeg har greie på dette! 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jaha. Da er mitt spørsmål: Hvordan blir man som DEG? 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Slike spm. stilles ikke, da mine kvaliteter skal hjelpe DERES problemstillinger... Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Okei, Jeg er hot, dama er not. Jeg vil ha hu, men hu vil ikke ha meg. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Slike spm. stilles ikke, da mine kvaliteter skal hjelpe DERES problemstillinger... Jeg vil bli en sjekkeguru. Du er en sjekkeguru. Ergo, jeg vil bli som deg. Matematisk kan man uttrykke det slik: Setter opp to uttrykk: Enkel innsetting: Kan godt sette opp en skript som uttrykker problemstillingen min 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 12. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2011 HAHAHAH DU SJEKKEGURU? Å GUUUD. HAHAHAHAHAHAH, JEG DØØØR,¨ meen. 53 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det er jo bare cayagan oro de city med nytt navn. Samme trollingen som alltid. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 og wendelinho, og yamas forsåvidt. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det er jo bare cayagan oro de city med nytt navn. Samme trollingen som alltid. Jeg er uenig. Han her uttrykker seg annerledes 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Nei, bare gå på navnehistorikk det, og sjekk tildligere emner trollet har lagd Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Haha, my mistake Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 12. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Dersom du påberoper deg gurustatus tror jeg at vi vil ha dokumentasjon: 1. Har du utdanning som sjekkeguru? For eksempel fra en av disse rennomerte institusjonene: - The Cambridge Institute of Pickup Artistry, department for Henry VIII studies - Der NiederDeutsche Institutt von Selbstenwicklung und Lederhosen - Istituto Silvio Berlusconi della donna e mobile 2. Dersom du ikke har eksamen i sjekking kan relevant arbeidserfaring erstatte denne. Hva er din erfaring? - Dørvakt på Hard to get thai girls beach club and disco, Phuket, Thailand - Garerobedame for Silvio Berlusconi - Garderobemann for Britney Spears 3. I mangel av relevant arbeidserfaring, kan annen arbeidserfaring telle: - Ekspeditør hos Halden Data og Dameundertøy - Billettkontrollør hos NSB - Programleder på TV2's QuizShow 4. I mangel av arbeidserfaring kan livserfaring telle. Referanser er påkrevet. Jeg er som kjent en av de som er triple så gamle og gir råd. Det er ikke fordi jeg er guru, men fordi jeg har lang erfaring med å gjøre alle feilene i boka, og gjerne deler av dyrekjøpt visdom. Hva er ditt motiv? Geir Endret 12. oktober 2011 av tom waits for alice 36 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 - Istituto Silvio Berlusconi della donna e mobile Denne var det klasse over. :!: 2 Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 :!: Jasså, så hva er det ultimate sjekketrikset man kan bruke for å få snøret i bånn hos en gutt? 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Da kan dere stille spørsmål, nå håper jeg at de useriøse svarene forblir i starten, også er vi seriøse nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Da kan dere stille spørsmål, nå håper jeg at de useriøse svarene forblir i starten, også er vi seriøse nå. forresten, svar på det tom waits for alice skrev. Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 12. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2011 Da kan dere stille spørsmål, nå håper jeg at de useriøse svarene forblir i starten, også er vi seriøse nå. Selv om jeg var litt tøvete i forrige post, så er jeg seriøs. For to måneder siden skrev du poster som denne: Er det sant at det ikke eksisterer kjærlighet på VGS? Jeg har aldri vært i noe forhold, og ser på filmer at de fleste er tenåringer, ungdommer, og er sammen. Men jeg har lest flere steder her, at kjærlighet og forelskelse ikke er verdt å tenke på når man går på VGS. Er dette sant? Må jeg virkelig gå 3-4 år, kanskje 5 år, med de samme personene på skolen, uten å se grunn til å satse? Hva gjøres etter VGS? I arbeidslivet? Når man har flyttet hjemmefra? Hvordan kan jeg få meg noen kjæreste overhodet i fremtiden, da, når forelskelse, kjærlighet, osv... ikke eksisterer på VGS overhodet? Nå er du sjekkeguru. Det sier seg selv at her mangler noen åpenbare veier på det kartet. Om du er i nærheten av seriøs bør du vise oss hvordan du kom fra A til B. Du snakker om at tretten år gamle gutter skal stille spørsmål her i tråden. De fortjener - helt seriøst - seriøse svar. Hvordan skal du kunne gi dem det? Geir 19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg