learntofly Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hepp! Kona har en HTC Incredible S som sliter med at den restarter seg selv ofte. Dette er som regel i forbindelse med når samtalen avsluttes, så kommer det en restart. Har skjedd ett par ganger under samtaler og, men det er unntaket. Den er oppdatert til nyeste fw, og er behandlet pent. Noen som har noen gode ideer, eller er det service neste? Regner med at det er service som er løsningen, men ville bare forhøre meg. Ellers en veldig fin telefon jeg gjerne skulle hatt selv Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Min Incredible S er bare 4 dager gammel, å min rebootet for cirka 15 minutter siden midt i en samtale. Googlet litt på det, å ser ut som dette er ett gjenngående problem for mange med denne telefonen. Men har ikke noe løsning på det Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Tok en hard reset på telefonen for ett par dager siden som siste utvei før service. Foreløpig ser det lovende ut. Krysser fingrene! Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tok en hard reset på telefonen for ett par dager siden som siste utvei før service. Foreløpig ser det lovende ut. Krysser fingrene! Telefonen min har bare rebootet en gang etter den første posten min her. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Etter hard reset, så har telefonen fungert uten reboot. Ser ut til at det var medisinen som skulle til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå