tomsi42 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det ble en våt fornøyelse å gå i Frognerparken i dag. Men noen bilder klarte vi vel å ta Det ble ihvertfall en hyggelig stund på cafe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Det var ikke folksomt i parken i dag Og bladene visner sakte og rolig Noen hadde kastet genseren, merkelig så kaldt som det var i dag Det var nok høstfarger å ta av Men med denne belønningen, så var det verdt turen. 2 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Megetsigende Oktoberfest 2 Lenke til kommentar
cagloe Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei Takk for turen Ble ikke de aller beste bildene ut av det, men moro var det lell 2 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Takk for fin, om enn våt og kort (2 timer og 15 minutter fra treffet starter til bildetråden er opprettet må være rekord?) tur i Vigelandsparken i dag. @Tomsi: nok høstfarger er herlig, flott dybde, og jeg liker også lite folk i parken godt. @Bykatt: Oktoberfest er rett og slett magisk, men megetsigende er og veldig fint. @cagloe: Jeg liker det bildet av treet veldig godt, men og den fine sammenligningen av en skuespiller med enorm dybde og mange dimensjoner, med mer trivielle "posterboys" Jeg har ikke så mye å velge mellom, men disse er jeg ikke så værst fornøyd med: Titler til disse klarer jeg ikke å tenke ut, det er et dårlig tegn... 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg synes dere har vært flinke og fått noen severdige bilder i møkkaværet. kaian har sagt det som er å si @kaian: At du ikke finner titler til bildene behøver ikke å bety noe - noen bilder er best uten titler. Liker de geometriske formene i #2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Der så jeg bildene ja...hadde bare sett Bykatt sitt...fine bilder, men vått ja. Den varme sjokoladen var da vel deilig! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Wow Bykatt, ditt Oktoberfestbilde ble meget bra! Flotte linjer og komposisjon. Det var hyggelig å möte dere, til tross for väret. Jeg fikk ikke tatt noe som jeg synes er bra nok for å poste her, men nå gjör jeg det likevel... Bildene er tatt i og rundt Frognerparken. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Bildene dine er flotte, som alltid Helena...uansett vær :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå