tomsi42 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Takk for en fabelaktig tur til et meget spennede sted. Værgudene spilte også på lag. Her legger vi inn blinkskuddene våre. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Takk for hyggelig treff. Poster første bunch med bilder nå, er ganske mange fler som kommer senere. PS: Gjerne gi litt kjapp kritikk også! Kunne vært en fin ting å gjøre i disse bildetrådene våres, altså å gi en kjapp liten kommentar om hva som er bra/dårlig. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Wow...flotte bilder. Ser ut som en vellykket tur det der ja...slike bilder blir riktig kunstverker Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ser fint ut, ja! Men jeg venter med kommentarer til jeg er hjemme og kan se bildene på en bedre skjerm. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Da er første bolk klar. Litt sikringskost før fotograferingen begynte på alvor. Også sikringskost? Vi må jo ha et bilde med rust HelenaN fikk med seg høstfargene også Denne kameraten er snart igjengrodd Jan R. gir alt for det perfekte bildet Paul benyttet sjansen til å gå over en bil Etter bilskroten, så var det tid for sen lunsj og shopping azathosk har hvitt belte i shopping (kjøpte kun tre skillingsboller og en pakke tyggis) Endret 8. oktober 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Var nok verdt turen ja...flotte bilder. Sett på Flickr også. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Takk for treff alle sammen! Var (som vanlig) gøy. Blir litt stykkevis og delt dette her. Ble ... mange bilder. Kan starte med to av en buss: _MG_4045 by azathosk, on Flickr _MG_4046 by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kjempebra azathosk..liker fargene og utsnittet Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Veldig pent Eivind! Den kjempetøffe bussen regner jeg med å se noen vellykkede interiørbilder fra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 En liten avslutningsrude fra meg. Først noen akamister i fri dressur Så noen fra flickr: 2011-10-08-11-35-05 by tomsi42, on Flickr 2011-10-08-12-17-38 by tomsi42, on Flickr 2011-10-08-13-09-29 by tomsi42, on Flickr Resten av bildene har jeg lagt på flickr. (Som slideshow) 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Takker alle for en topp tur - var ikke så dumt å bli dratt ut av senga Mye flotte bilder, må komme tilbake med noen av mine i morgen. Kan se ut som det er omtrent samme motivvalg, hehe. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor ble jeg ikke med :cry: :cry: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor ble jeg ikke med :cry: :cry: Det var det jeg prøvde å hinte frempå ... Noen ganger må man bare. Men jeg tror ikke det er siste gangen vi drar hit 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Men jeg tror ikke det er siste gangen vi drar hit Det er bra....jeg får en sjanse til da... Lenke til kommentar
Breni Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Flotte bilder dere har produsert! Misunner dere turen.. slenger meg gjerne på neste gang Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Takk for hyggelige kommentarer. Legger med et knippe som ble helt ok. @GENTorly Den HDR-en må jeg jobbe litt med ser jeg. Var ikke like enkelt som jeg trodde! tockfors-4209 by azathosk, on Flickr tockfors-3978 by azathosk, on Flickr tockfors-3992 by azathosk, on Flickr tockfors-4023 by azathosk, on Flickr tockfors--2 by azathosk, on Flickr En akamist! tockfors-4158 by azathosk, on Flickr 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 @GENTorly Den HDR-en må jeg jobbe litt med ser jeg. Var ikke like enkelt som jeg trodde! Du kan maile dem til meg om du vil, så kan jeg prøve å bare snekre dem sammen for deg, så kan du redigere resten selv? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 @GENTorly Den HDR-en må jeg jobbe litt med ser jeg. Var ikke like enkelt som jeg trodde! Du kan maile dem til meg om du vil, så kan jeg prøve å bare snekre dem sammen for deg, så kan du redigere resten selv? Tar det etter at jeg har prøvd (og feila). 1 Lenke til kommentar
cagloe Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei! Mange spennende bilder her.. Håper det blir flere turer hit senere, jeg blir gjerne med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Dette så kult ut! Flotte bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå