Populært innlegg rvenes Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Har eit par invites her til tjenesta http://box.net Det er mykje likt dropbox, men i stade for stusslige 2 gb, får du 50gb. Post ein melding i tråden, og eg sender deg ein PM med ein link. Sjekk på siste side i tråden for link til din box.net konto! (Siste side, eller siste post av noken som har delt invites) Det som er viktigt er at du skifter epost adressa til di eiga etter at du har fått laga kontoen din. Det er ingen "få penger for å verve" eller "få meir plass" for meg inni bildet, det er rett og slett 50gb gratis. Til alle som har fått konto og registert seg, og har eige domene. (som vil hjelpe til...!) Dere kan være med å dele ut kontoer vidre. Etter at dere har satt opp box.net kontoen deres, besøker du: http://www.box.net/vpromo/invite og inviterer folk. Som dere ser er @domenenavn.no alt fylt ut, det er derfor dere må skifte epost adresse etter at kontoen er satt opp. Du må alt ha ein 50GB konto for å dele ut vidre, men den skaffer du lett her. Eg har gjort det enkelt med at eg har eit domene med catch all, og lager "liksom" kontoer on the fly, etter kvart som eg lager nye kontoer, limer eg invite koden inni ein post her, og dere plukker ut ein. Og ein ting til, bruk "thanks" eller er det "+" her? og ikkje svar på PM om alt er i orden... det er nok av meldinger i PM boksen min... Endret 14. oktober 2011 av rvenes 24 Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kan gjerne få en invite jeg : ) Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja takk mer en gjerne Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Kan gjerne få en invite jeg : ) Ja takk mer en gjerne Sendt, men fikk ikkje sendt PM graslauk, sendte epost deg. Lenke til kommentar
steinarsen44 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tar gjerne en invite jeg:) Kunne jeg fått 2? enn venn av meg vil ha ^^ Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Tar gjerne en invite jeg:) Kunne jeg fått 2? enn venn av meg vil ha ^^ Sendt. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tar gjerne en jeg:) Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Takk for invite, til dere som også får invite, husk det finnes en + knapp som i slike tilfeller passer utmerket å klikke på Igjen takk for inviten EDIT: + knapp på trådstarter sitt innlegg selvfølgelig Endret 6. oktober 2011 av Solsviken 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Høres jo glimrende ut, så tenker jeg sier "ja takk" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Yes please! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hadde vært hyggleig. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja takk Høres jo glimrende ut, så tenker jeg sier "ja takk" Yes please! Ja takk Hadde vært hyggleig. Ja takk Da skal alle dere ha fått... viss ikkje får dere gji beskjed... 2 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Ja takk, veldig gjerne! :-) 1.000 takk for invite! :-) Endret 6. oktober 2011 av pstub Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg sier ja takk om du har flere igjen. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Gjerne det om det enda er mulig Lenke til kommentar
harryman123 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vil gjerne ha invite viss du har flere Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tar gjerne ein invite om du har fleire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå