javanuben Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Dette er kommentartråden til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1381852! Alle tilbakemeldinger mottas med stor takknemlighet! Endret 11. oktober 2011 av javanuben Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hva med å opprette et prosjekt på github for dette? Du får erfaring med verdens beste kildekodekontrollverktøy Alle kan følge med på hvordan prosjektet utvikler seg Hvis noen får lyst kan de komme med bidrag du kan inkludere om du vil Lykke til uansett! Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Takk for forslaget Torbjørn! Jeg har hørt mye om github, men egentlig aldri satt meg inn i det. Kanskje dette er en fin anledning til det. Jeg skal se litt på saken, så kanskje jeg får opprettet et prosjekt på github! Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Tok en rask titt på koden din, og det så ganske ryddig og fint ut. Flere ting jeg kunne tenke meg å kommentere, men det første er at du i FileSender.java har stor grad av kodeduplisering mellom sendFile og sendFileSize. Vurder ulike måter å trekke ut det som er felles til en felles metode, og bruk denne i hver av dem. Det samme gjelder for FileReceiver.java. Hvordan liker du git / github sålang forresten? Endret 11. oktober 2011 av torbjørn marø Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Takk for tilbakemeldingen! Jeg ser hva du mener.. Ser ut som det gikk litt fort med copy-paste der. Skal prøve å få skrevet om FileSender og FileReceiver i løpet av dagen. Jeg liker konseptet med git / github veldig godt. Dog hadde jeg noen problemer i starten (fant f.eks. ikke 'rm'-kommandoen da jeg googlet "remove file github", men mange andre rare måter som fungerte mer eller mindre bra). Men det går bedre nå, og jeg begynner å trives med det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå