Crazy Joe Davola Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kunne ikke se at det var en tråd for Rage. Vet ikke hvor stor interesse det er for spillet, men det kan jo være greit med en egen tråd. Legger ved en gameplayvideo. Så er det bare å diskutere i vei. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 IGN gir spillet 8.5 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 10 på grafikk faktisk. Er ikke ofte en ser det. Gleder meg til å teste det. Har bestilt til pc. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Da blir det og konge grafikk på pcen da nouse Fant Pc versjonen til 189kr, imotsetning til konsollversjonene som jeg har sett billigst 399kr. Og gamelayet scorer også høyt "Excellent shooting sequences and a surprisingly good car combat mode" Litt dumt det fikk kun 8.5, er jo fortsatt bra score. Sitter bare å venter på sidelinjen hva de andre FPS spillene får i score, og jeg kan allerede tippe hva dem andre får og de gjør heller ingenting nytt. Håper amazon.co.uk klarer å levere dette noen dager etter release Endret 4. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ars Technica - RAGE is creatively and mechanically bankrupt, but it sure is pretty Ouch, men som forventet. Spillsekvensene som har blitt vist har ikke akkurat gitt meg håp om at dette kunne bli bra. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dette skal spilles uansett. Men takket være steam så må jeg vel vente noen dager til...kjipt når jeg har hatt spillet i hende siden lørdag. 8.5 er det ikke en dårlig score? Har vi virkelig blitt så storforlangende at vi kun bruker tid på de spill som får 9 og 10? Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vel, jeg håper ikke dette er en utbredt feil i Rage til PC, sjekk dette her: Grafikkfeil Rage PC Hvordan er det mulig? Spillet ser helt ødelagt ut, og hvis det der skjer meg så begynner jeg å grine. Frykter PC versjonen er fucked, det er vel bekreftet at det er en konsollport. Low-res teksturer hjelper heller ikke på, og styrker vel at det er en port Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ars Technica - RAGE is creatively and mechanically bankrupt, but it sure is pretty Ouch, men som forventet. Spillsekvensene som har blitt vist har ikke akkurat gitt meg håp om at dette kunne bli bra. Spillet har gjevnt over fått gode kritikker og får skryt for å ha et veldig bra FPS gameplay og en underholdene om enn noe grunnleggende kjøredel. Det er ikke et nytt Fallout slik det virker som om artikkelforfatteren og mange andre tror og ønsker at Rage skal være, men det prøver det heller ikke å være. Er mer naturlig å sammenligne det med tidligere ID spill som Doom. Mulig ID har gjort seg selv en bjørnetjeneste ved å velge en setting som i dag nærmest synonymt forbindes med Fallout og til en viss grad borderlines, men feil forventninger gjør ikke automatisk Rage til et dårlig spill. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ser at spillet blir slaktet på de aller fleste nettstedene grunnet den dårlige portingen til PC. Id..... 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er jo veldig kjipt. Får håpe det ikke er så ille som det høres ut som. Her er to anmeldeser av pc-utgaven. Blir ihvertfall ikke slaktet der. http://www.pcgamer.com/2011/10/04/rage-review/ http://www.hookedgamers.com/pc/rage/review/article-797.html Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hører mye dårlig om spillet, men titta på noen par videoer på youtube, og det ser jo egentlig litt kult ut, hvertfall når det funker... Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Rage skal nok spilles før eller siden, men etter å ha sett litt på responsen fra pc-brukerne (ikke anmeldelsene) har jeg ikke noe hastverk lenger.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Kommet nye drivere til AMD/ATI kort som skal fikse litt av problemene. http://www.eurogamer.net/articles/2011-10-05-pc-rage-amd-drivers-released Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Gleder meg uansett til jeg kan spille det på Fredag. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ars Technica - RAGE is creatively and mechanically bankrupt, but it sure is pretty Ouch, men som forventet. Spillsekvensene som har blitt vist har ikke akkurat gitt meg håp om at dette kunne bli bra. Tuller du? Dette spillet har fått meget gode reviews. At du finner en dårlig betyr ikke spillet er det. Snittet er høgere enn ganske mange andre spill der ute. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det har gått såpass inflasjon i gode anmeldelser at jeg ikke lenger ser noen verdi i de. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 PS3versjonen sliter med samme textureproblemer som på PC versjonen. Latterlig! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 På PC-versjonen har det vel kommet en fiks. Les hvordan her. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er folk med ATI kort som har de største probleme med spillet. Tipper jeg får noe problemer da dette er sikkert en ren konsollport. Sånn er ikke Space Marine på PC, der funka det spillet uten noen form for trøbbel, samme gjelder Deus Ex Venter enda på amazon.co.uk skal sende det til meg! Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Knall spill i følge en kompis som fikk det i går Endret 5. oktober 2011 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå