Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En kommende player


Anbefalte innlegg

Jeg kommer til å såre en jente i løpet av de neste dagene, jeg er ganske ung; 16 år.

 

Og jeg føler jeg på god vei til å bli en av "playerene". Jeg skjuler min agenda, har god selvtillit og er forfengelig på høyt plan. :cool:

 

Jeg leker med jenters følelser med en skuespillers glis, troverdighet og ler med kompisene mine etterpå. Jeg rangerer dem som objekter og bruker dem som trofeer. :innocent:

 

Jeg er samtidig en utrolig hyggelig, humorfylt, følsom og kreativ person. Jeg har ambisjoner, drømmer og er glad i familien, venner og venninner etc. Jeg ser fram til å bli gift i fremtiden og legge fra meg fortiden min. :thumbup:

 

Det som forvirrer meg er at denne utviklingen pågår uten at jeg føler at det er galt. :D

 

Jeg føler at jeg vokser for hver dag, lever livet som aldri før. Selv om denne(player) typen person er så forhatt. Når jeg hører om playere og hvor forferdelige de er, føler jeg meg ikke igjen, jeg er "meg selv", et menneske uansett meg og mine valg. :yes::!:

 

Postet av anonym: 2c08b21864817d71cf82f44e550d2285

 

Postet av anonym: 2c08b21864817d71cf82f44e550d2285

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TS: Vi er i samme liga, kjør på

Takk! :thumbup:

 

Jeg skal le den dagen en player fra jentesiden kommer å tar deg.

 

kommentarer som dette får meg til å glise. Jeg elsker deg jente hahaha :D you go girl! Men på den seriøse siden vil jeg si at playetter er vidunderlige skapninger og kan gjerne ta meg. Ellers bryr jeg meg fint lite så lenge jeg har fått noe eller hatt sex med henne(husk at 1 jente ikke betyr verden for personer som meg, man binder seg ikke fullstendig) :)

 

 

Det er enda godt at du bare er 16 år, for den livsstilen kommer til å få vonde konsekvenser for deg, og jo før de kommer, jo bedre.

 

Dette vet jeg godt ;) , ikke få ganger jeg nesten har kommet i trøbbel pga sjalu gutter etc. Er klar for å få grisebank en gang ahahahah ;) . Veien foran meg er en skikkelig utfordring :D , men jeg elsker det!

 

 

 

Postet av anonym: de175d3299487343e61c577bbb2d1cbe

Lenke til kommentar

Playere går ikke rundt å knuller sin egen søster.

Fikk du ikke nok oppmerksomhet som barn siden du lager tråder som dette?

 

Edit: BTW var du 17 år i går, hvordan har det seg at du er 16 nå?

 

AnonymDiskusjon er ikke én bruker, men en funksjon for å poste anonymt. Han som var 17 år er ikke nødvendigvis TS her

Endret av logaritmemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er ung, sjansene for at du ombestemmer deg senere er stor, husk at du da kan ha gjort så ''ryktet'' ditt ødelegger for deg ;)

 

dette er jeg fullstendig klar over, det jeg deler her er bare mitt indre i et ærlig perspektiv :) . Jeg er veldig forsiktig når det kommer til dette. Er ikke sånn jeg går rundt å skriker "plaayer her!!", er en ganske god skuespiller ^^. Uansett så har jeg tanker om å bli gift senere når jeg er mer voksen :) , kjenner flere enormt råe fedre som har en slik fortid :D. Denne "playerfasen" tar naturligvis slutt når jeg blir eldre. Og ja playere er også mennesker, selv om stempelet er hatet :!:

 

Og ellers bra folk tar det litt humorøst :tease:

 

 

 

Postet av anonym: de175d3299487343e61c577bbb2d1cbe

Lenke til kommentar

Lurer på hva slags jenter som faller for han. :hmm:

 

Vell selv om jeg ennå har mye å lære og erfare. De som faller for MEG er en del. Men jeg vil si de jentene jeg velger å komme inn i livet til. Alltid pene, jeg elsker en utfordring og jeg misliker tøser. Har en ting for brunetter. Og de jeg har lyst på går jeg på. :thumbup:

 

 

Postet av anonym: de175d3299487343e61c577bbb2d1cbe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...