awesnes Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Bruker: awesnes Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon 50 mm 1.8 + Canon 7D/30D + evt. Canon 580 ex II/Sigma 500 super Mål: Bli bedre "venn" med 50mm. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) 1. Oktober En særdeles produktiv dag i dag (synes iallefall jeg selv) og derfor vanskelig å plukke ut ett bilde. Men etter mye om og men havnet jeg på dette: Et par (sikkert alt for mange) outtakes i spoiler Endret 2. oktober 2011 av awesnes Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Et rimelig flott tre, det må jeg si. Høstfargene var heller ikke akkurat moderate. Men bildet har bra konkurranse fra et par av "outtake'ene" dine. Da tenker jeg spesielt på spiralen og spindelvevet (eller er det kanskje fra en spinnmøll el.l.). Prestekragen mangler den lille ekstra skarpheten på vanndråpene, ellers hadde den også vært der. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Et rimelig flott tre, det må jeg si. Høstfargene var heller ikke akkurat moderate. Men bildet har bra konkurranse fra et par av "outtake'ene" dine. Da tenker jeg spesielt på spiralen og spindelvevet (eller er det kanskje fra en spinnmøll el.l.). Prestekragen mangler den lille ekstra skarpheten på vanndråpene, ellers hadde den også vært der. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 2. oktober. I dag stod jeg mellom to bilder, havnet tilslutt på dette grunnet at jeg liker fargene. Konkurrenten i spoiler. "Der det er hjerterom......" Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg synes ikke konkurrenten hadde mye å stille opp med i dag. Ikkeno slår en skikkelig utedass. Med høstlig innramming og det hele. Endret 2. oktober 2011 av k.n.b Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Herlig utedass ja, teknisk topp i tillegg. Lagt på hjertet selv? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Herlig utedass ja, teknisk topp i tillegg. Lagt på hjertet selv? Takk for kommentarer Neida, hjertet var der fra før. Doen var visst til og med stengt... Endret 2. oktober 2011 av awesnes Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Jeg syns traktoregg-bilde var fantastisk! Hadde vært morsomt å sett spindelvevsbilde i s/v. Bra bilder! Endret 3. oktober 2011 av Epp Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg syns traktoregg-bilde var fantastisk! Hadde vært morsomt å sett spindelvevsbilde i s/v. Bra bilder! Takker, utvelgelsen kan være vanskelig av og til. Skal se om jeg ikke kan få lagd en s/h-versjon når jeg er hjemme fra jobb og legge den i en spoiler. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Herlig fargerikt på dag 1. Mistenker at gresset ditt er litt grønnere enn hos meg Flott utedass, hjertet 'popper' nærmest ut av døra. Passer bra på en dag som søndag var. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Flott tre med flotte farger! Godt fanget! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er alltid morsomt når man har for mange gode å velge mellom. Synes du har valgt rett begge dager. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Takk for fine kommentarer. Hadde vært morsomt å sett spindelvevsbilde i s/v. Bra bilder! S/H-versjon Er ikke verdensmester i s/h-konvertering, men gjorde et forsøk... Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 2. oktober. God fokus og fine farger. Artig tilleggsopplysning at dassen var stengt. Lenke til kommentar
Tug-man Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Utedoen var et blinkskudd må jeg si Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Vel hjemme fra Sjusjøen igjen (sommerdekk i snøvær ned fra fjellet var ikke særlig artig, men kom meg ned uten store problemer). Så er litt på etterskudd med festen. Men regner med at det er lov. Fredag 7. oktober Tradisjonen tro, et par outtakes i spoiler Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Stilig bilde med fint utsnitt! Får høstvibber ja, vil ut i marka. Det var da noen psykedeliske bittesmå planter rett ved siden av. Likte også veldig godt "piperenserne" i outtakes – fint sett, og en behagelig glorie av en bakgrunn. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Stilig bilde med fint utsnitt! Får høstvibber ja, vil ut i marka. Det var da noen psykedeliske bittesmå planter rett ved siden av. Likte også veldig godt "piperenserne" i outtakes – fint sett, og en behagelig glorie av en bakgrunn. Takk for det. Lørdag 8. oktober Ikke verdens mest spennende kanskje, men litt fjellandskap i høstdrakt. Fjellet i bakgrunnen er Nevelfjell (i Sjusjøen/Nordseter-området) Satt sammen av tre bilder. Edit: Hadde rotet med datoen... Endret 12. oktober 2011 av awesnes Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Flott høstbilde 7 Oktober. Fine dype farger, og bra utsnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå