CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Sony/PS3-prat. Be kind, rewind. Endret 11. mars 2013 av CypheroN 5 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Flott! Jeg regner med at folk kommer til å skrike ut her når det nærmer seg release av diverse spill osv. Jeg fikk mail om at jeg har fått BF:BC2-betakey. Gleder meg til å teste det ut! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg så en nyhet et sted om at Sony holdt på med PS2 emulator på PS3. Eller noe sånt. Noen som har hørt noe om det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Flott! Jeg regner med at folk kommer til å skrike ut her når det nærmer seg release av diverse spill osv.Det får vi håpe. Mange folk her inne som har peiling på slikt. Jeg fikk mail om at jeg har fått BF:BC2-betakey. Gleder meg til å teste det ut! Grattis. Hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg så en nyhet et sted om at Sony holdt på med PS2 emulator på PS3. Eller noe sånt. Noen som har hørt noe om det? Slik at man kan spille våre kjære PS2-spill på maskinen, eller mener du at man må kjøpe nye versjoner/laste ned etc? Men det vet du kanskje ikke, siden du ikke har helt styr på kilden osv.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg fikk mail om at jeg har fått BF:BC2-betakey. Gleder meg til å teste det ut! Grattis. Hvor fikk du tak i den? Jeg ble tilfeldig plukket ut blant alle andre som er "newsletter subscriber" Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Godt tiltak, CypheroN! Ps3 er selvsagt den beste og mest fantastiske konsollen og trenger derfor egen plass. Anngående PS2, så lurer jeg litt på hvor man bør kjøpe spill. Jeg er på jakt etter Dark Cloud! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Anngående PS2, så lurer jeg litt på hvor man bør kjøpe spill. Jeg er på jakt etter Dark Cloud! Butikker som GameStop selger ofte billige PS2-spill. Eller var vel ikke dette så ille. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har testet BF:BC2 en liten halvtime, og liker det jeg ser. Det er helt klart noen små glitcher igjen, men ikke mye å plukke på. Nå må jeg bare bli flinkere til å finne snipere før de finner meg... Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kjøpte meg PS3 og spillet Call of Juarez: Bound in Blood i høst. Har hatt veldig mye moro med dette i høst. Spillet kan trygt anbefales. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Vel i 2010 er jo egentlig det beste spilleåret for Ps3. Man har jo Darksiders Bayonetta Dantes Inferno Edge of Twillight(vet ikke om det kommer,men på play.com så er releasen i september) GOW collection i 720p:D GT5 kommer også i mars vil jeg tru. FF13 i mars også GOW 3 ofc. Castlevania lords of shadows Så kommer Uncharted 2 og MAG. GOW 3 og FF13 blir et särriöst problem for meg og velge hvilket spill jeg skal begynne med. heldigvis så kommer de i påskeferien,da tenkte jeg faktisk på og ta meg ferie uansett,men nå blir det pga av det. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Du har vel fått med deg at Uncharted 2 kom ut for noen måneder siden????? Og du glemte forresten Heavy Rain Endret 3. desember 2009 av praystation Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 *mine innlegg* PS3 ftw. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har hatt min ps3 i over en uke, og må si jeg liker den. Eneste spillet jeg har fått prøvd er Uncharted 2 som er et meget godt spill, men overvurdert med tanke på alle de 10\10erne det har fått. Har laga en liste over ps3-eksklusive spill som skal anskaffes, noen andre som skal føyes til? MGS4 LittleBigPlanet Ratchet and Clank God of war collection Infameous Killzone 2 Resistanse 2 Legg meg gjerne til PSN, nicket mit er ondskapenslord. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Mener du bare spill som finnes på PS3? Siden nesten alle de der finnes kun på PS3. Uansett, Assassin's Creed II er intet dumt valg. Fallout 3 er også et nydelig spill. Endret 3. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Veldig bra tiltak. Vil tro det er en stor interesse for PS3, så blir sikkert sticky på denne. Bare for å legge til et spill i listen litt over så må vel kanskje Bioshock 2 nevnes. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mener ps3-eksklusiver, altså spill som kun kommer på ps3. Kjøper alle multiplatform-spilla til 360n. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tror kanskje at min mindre bror får en PS3 til jul, så da blir jeg kanskje litt aktiv her Noen spill jeg MÅ ha? Ser ikke etter FPS, og har også noen spill på PC som jeg ikke trenger fler av. LittleBigPlanet er allerede på listen. Kanskje Killzone, GoW, uncharted og MGS også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Mener ps3-eksklusiver, altså spill som kun kommer på ps3. Kjøper alle multiplatform-spilla til 360n. Mhm, var det jeg mente med det jeg skrev. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke dumt, tråden skulle ha kommet mye før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå