ok67 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har vore svært så passiv i det siste så eg prøver meg med PINGLE med mitt Olympus E30 og SAMYANG 85 f/1.4 Brukar: ok67 Objektiv: Samyang 85 f/1.4 Nivå: Pingle Lenke til kommentar
Breni Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Skal følge godt med her! Godt mulig jeg kjører samme optikk som deg også Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Dagens bilde vart teke under Scott Kelbys worldwide photowalk i Trondheim. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 En flott innramming av det vinduet der. Skal bli artig å se hva du får ut av dette objektivet etter hvert. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Eg slit litt med fokuseringa sidan det er manuel fokus. Eg har montert ein slik fokus chip, men den må nok fintunast litt. Så denne utfordringa er ei god annleiing til å bli betre kjent med fokus og å få tuna inn fokuschippen. Men det er sjukt tynn DOF ved f/1.4 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fantastisk flott...at jeg ikke så den da! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Dagens foto er nok ikkje heilt i fokus, men eg tek det med likevel for å illustrere utfordringa ved å bruke f/1.4 ........ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Motivet trer i hvert fall fint frem i kontrast fra bakgrunnen... Lenke til kommentar
sagat3 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Artig at du har samme "syn på verden" som meg i denne oktoberfesten På manuell objektiv med stor blender som dette er live view med forstørrelse virkelig til hjelp når fokus skal settes spot on. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Her liker jeg veldig godt gjentakelsen med bærklasene som er utenfor fokusplanet... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Eg hadde eigentleg ikkje tenkt å ta noko bilete i dag, men så sette Milkshake (katten) seg strategisk på spisebordet............. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Der kom pusen ja...tror jeg kjenner tre "store" puse-lovers her jeg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Denne pusen så jo direkte fotogen ut - er ikke mange samarbeidsvillige katter der ute Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Denne pusen så jo direkte fotogen ut - er ikke mange samarbeidsvillige katter der ute Det var eit heldig øyeblikk Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Dagens motiv, svart kvit av eit gjerde. f/1.4 som vanleg. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Den bokeh'n der, den er veldigveldig pen! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Så enkelt og så stilig.... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Likte spesielt åpningsbildet - det ble noe med innramningen og hvordan det bygger seg opp - sprossene i midten kunne gjerne vært et kors - eller et sverd. Får også assosiasjoner til et alterteppe med fargene.. Fin gjentagelse i bakgrunnen med bærene. Skulle kanskje hatt litt innfyllingslys på pus - ble kanskje litt flatt, men det er detaljer. Likte gjerdet med diffuse former i bakgrunnen - enkelt, rent og fint. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Dagens motiv er litt vindaugspynt...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå