Redlot Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Ja som sagt har jeg endelig kjøpt meg Wii. Noen som veit om noe "må ha" til Wii'en?? Endret 26. september 2011 av NbD Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Kan gi deg en flott liste over spill du må/bør skaffe deg: Super Mario Galaxy 2 Super Mario Galaxy Legend Of Zelda Twilight Princess Super Smash Bros Brawl Mario Kart Kirby Epic Yarn New Super Mario Bros Metroid Other M Metroid Triology Donkey Kong Country Super Paper Mario Viss du har anledning til å importere bør du gå for også Xenoblade Chronicles Disse spillene jeg ramsa opp der hadde jeg skaffet på flekken. Har disse i samlingen min og noen andre også. Der er det mange timer med underholdning for folk flest Endret 26. september 2011 av iToMaN 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Mario Galaxy 1 og 2 1 Lenke til kommentar
Redlot Skrevet 26. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Setter pris på alt av anbefalinger! Thank you Er dette spill som fint går ann å bestilles fra england? Er det noe regionslås på dem? Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 England har pal som oss så det går helt fint 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Toman har listet opp mange gode, men kan også anbefale New Super Mario Bros, Okami, Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure, Goldeneye, Silent Hill: Shattered Memories, Excite Truck og Broken Sword: Shadow of the Templars (The Director's Cut). Sonic Colors skal også være bra, men det har jeg ikke testet enda. Samme med Resident Evil Wii Edition. Mitt favorittspill til Wii er Another Code: R, men det er nok ikke et spill som passer for alle. Du kan sjekke det opp hvis du gidder, men kan si at det er et veldig "tregt" spill med VELDIG mye dialog. 2 Lenke til kommentar
Redlot Skrevet 26. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Mitt favorittspill til Wii er Another Code: R, men det er nok ikke et spill som passer for alle. Du kan sjekke det opp hvis du gidder, men kan si at det er et veldig "tregt" spill med VELDIG mye dialog. Har spilla Another Code: Two Memories på ds'en. Det var svinbra. Er slike spill jeg digger mest! Veit du av flere spill som er slik? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Kult at du likte det på DS. Jeg likte det også veldig godt. Men jeg likte det på Wii enda bedre. Det er nok desverre ikke flere slike spill på Wii, ikke som jeg kommer på nå ihvertfall. Men du kan sjekke ut Hotel Dusk: Room 215 og Last Window: The Secret of Cape West på DS. Fantastiske spill. 2 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Excite Truck er faen meg et fantastisk spill. Gyllen perle som er altfor lite kjent. Tror det er mer eller mindre det spillet jeg har brukt mest tid på av alle Wii-spilla mine. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Enig der. Excite Truck er utrolig bra. Håper Excitebots kommer hit en gang. Har foreløpig kun blitt lansert i Japan. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Ikke glem Monster Hunter Tri dere, det er et av de aller beste spillene til Wii! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Monster Hunter er en franchise som har gått meg hus forbi. Jeg tok en titt på noen videoer på Youtube, og det så jo ganske så bra ut! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Monster Hunter er en franchise som har gått meg hus forbi. Jeg tok en titt på noen videoer på Youtube, og det så jo ganske så bra ut! Monster Hunter Tri er utrolig kult å spille online. Alene er det heller middelmådig siden det ikke har så mye historie å snakke om, men selve gameplayet er veldig bra, og samarbeidet gjør det fantastisk. Anbefales om du har noen å spille med! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er derfor jeg aldri kjøpte MH Tri. Leste at det var mest ment for online og at det ikke var like artig å spille alene. Jeg kjøper kun spill jeg kan spille alene eller i offline split-screen, utenom FIFA der jeg gjerne spiller litt online. Men skal sies at jeg synes MH Tri ser bra ut. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, jeg kjøpte det heller ikke før jeg viste at jeg hadde noen andre å spille med. Veldig rart at de ikke gidder å lage en skikkelig historie til det, da ville spillet hatt så mye større potensiale her i vesten. Hadde Wii hatt et skikkelig kontobasert onlinesystem, så kunne vi her inne organisert felles spilling, men slik som det er nå, så kjenner jeg at det er mer stress enn verdt det dessverre. Får ta det på Wii U! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Det jeg har spilt mest på Wiien er Resident Evil 4. Greit å ha et pistolgrep for flere headshots Nummer to er nok Mario Kart Wii. Endret 5. oktober 2011 av Mr_Spock Lenke til kommentar
torasbjoern Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Ja som sagt har jeg endelig kjøpt meg Wii. Noen som veit om noe "må ha" til Wii'en?? "The legend of Zelda - Skyward Sword" er bare helt episk. Det er et "må-bare-ha-det"-spill. :o) Jeg råder deg også å gå inn på WiiWare og skaffe deg Mega Man 10!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå